Приветствую Вас Гость!
Пятница, 2024-05-17, 1:16 PM
Главная | Регистрация | Вход | RSS

Меню сайта

Категории раздела

Имяславие [1]
Протиерей православный писатель Константин Борщ.
Имяславие 1 том [61]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 2 том [67]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 3 том [61]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 4 том [82]
Открыто к прочтению всем православным
Имеславие 5 том [66]
Открыто к прочтению всем православным
Имеславие 6 том [65]
Открыто к прочтению всем православным
Имеславие 7 том [70]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 8 том [61]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 9 том [117]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 10 том [92]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 11 том [94]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 12 том [103]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 13 том [104]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 14 том [0]
Открыто к прочтению всем православным
Православный сборник статей [109]
автор Константин Борщ

Наш опрос

Православие - на сколько близки к нему
Всего ответов: 24

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Добро пожаловать

Поиск

1 - 14 том Имяславие

Главная » Файлы » Имяславие 12 том

страница 616 - 626
2018-07-29, 2:47 PM

Песнь 7.

Iрмосъ: Отроцы еврейстiи въ пещи/ попраша пламень дерзновенно / и на росу огнь преложиша, вопiюще: / благословенъ еси Господи Боже, во веки.

Прегорько памятовати разлуку съ тобою, отче, видя печальный взглядъ твой на мя, сердце аки что-то предчувствовало, и отправился ты изъ Сухуми в последнiй путь. Мы же съ матерiю моею Олимпиадою и послушницею Ефросинiей остались достраивать купленную хатину, идеже и встреча моя быша съ медведемъ въ лесу.

Егда же стройка завершашася, прiиде въ Псху телеграмма, яко ты, отче, съ послушницею Варварою, повлекшею Тя из Псху домой, отравилися грибами. Яко громом поразиша мя сие. Сокрыша сiе отъ мамы и Ефросинiи, ибо и она поехала бы проститися со Старцем, маму же въ пустыни, како можно оставити; и рех: позваша мя въ Сухуми по делу прописки.

Собравъ, незаметно, старческое монашеское смертное одеянiе,и пришедшу въ аэропортъ, самолетъ, промыслом Божиим, на пять минутъ задержался, аки бы меня ожидая, и бысть свободное токмо единое место, верю, яко тебя ради, отче, сiе чудо бысть. Въ Сухуми билетовъ нестъ, конецъ бе Августа, передъ школою. Скорблю у двери кассы съ молитвой Иисусовой. Подшед езнакомецъ вопроси: «куда вамъ ехать?» До Кавказской. «Давайте деньги, попытаюсь достать вамъ билет». И принесшу билетъ я извиняюсь, яко нечемъ отблагодарити. «Не безпокойтесь, вижу, вы человекъ верующiй и помолитесь за мя». Се третiе дивное чудо въ скорбном пути!

Богородиченъ: О, милостивая Дево Пресвятая, Мати Божiя, Пречистая Богородице! Ты, Всеблагая, хранила еси въ долголетiи исповедника Имени Божiя покровомъ Своимъ схимонаха Гергiя отъ всехъ бедъ и напастей, молимъ Тя, ихъ же и намъ избавитися живущимъ во зле лежащего мiра, да славимъ и величаемъ Имя Сына Твоего, и Твое, Благословенная, всепетое Имя,.

Песнь 8.

Iрмосъ: Седмерицею пещь / халдейскiй мучитель / Богочестивымъ неистовно разжже, / силою же лучшею спасены сiя видевъ, / Творцу и Избавителю вопiяше: / отроцы, благословите,/ священницы, воспойте,/ людiе, превозносите во вся веки.

Близъ десяти утра азъ быхъ въ келлiи старца. Онъ же бе на полу, стеная внутренней ради боли. Рех ему: Слава Имени Iисусъ Христову! Он же съ трудомъ ответилъ: «Слава Ему во веки!» Вотъ Вамъ яблоко изъ Псху! Старецъ прием яблоко. Где у васъ боли? Онъ же показа рукой на Животъ. Здравъ же бысть Старец умомъ. И паки стоналъ, жалостно глядя на меня.

Простившись со старцемъ съ земными поклонами, мы вошли в молитвенную и стали молиться о болящемъ; онъ попросилъ приподнять его и Варвара поддерживала седящего старца внимающаго молитве, уже не стеняюща. По молитве, мы паки кланялись старцу, прощаясь, и азъ поддерживалъ его сидящего; никто же заметилъ моментъ прекращенiя его дыханiя, такъ тихо старецъ скончался, очевидно онъ отдалъ Богу душу еще во время нашей молитвы. Не засталъ бы я старца въ живыхъ, не будь чудесный промыслъ Божiй въ дороге. Старецъ не умиралъ ожидая моего прiезда съ его смертнымъ одеянiемъ. Се четвертое чудо!

Богородиченъ: Буди, Господи, милость Твоя на насъ, славящихъ Пресвятое Имя Твое! Молитвами Пречистыя Твоея Матере да не соблазнимся мiролюбiемъ, да сохранимъ слово Божiе, и слово терпенiя, и да не отречемся Имени Твоего, Господи.

Ликъ: Хвалимъ, благословимъ, поклоняемся Господеви, поюще и превозносяще во вся веки.

Катавасiя: iрмосъ 9-й песни. И поемъ: Честнейшую.

Песнь 9.

Ирмосъ: Устрашися всякъ слухъ / неизреченна Божiя снисхожденiя, / яко Вышнiй волею сниде даже и до плоти, / отъ Девическаго чрева бывъ Человекъ, / темъ же Пречистую Богородицу, вернiи величаемъ.

За дванадесять дней старецъ вопросилъ: «Варя, Неонила принесла цветы?» Зачемъ цветы? «Крестъ украшать». Крестъ, украшаютъ сущу покойнику. «Ты, Варвара, ничего не понимаешь». Времени спустя, паки вопроси: «Варя, Неонила принесла цветы?» Зачем? «Крестъ украшать». Да крестъ украшаютъ егда бе покойникъ. «Ты, Варя, ничего не понимаешь». Правда, отецъ Георгiй, я ничего не понимаю. И третицею тожде вопроси старецъ, по словам послушницы Варвары.

Неонила съ мужемъ Николаемъ, братомъ Константина, шли съ огорода и въ посадке собрали грибовъ. Неонила принесла грибы и спросила: отецъ Георгiй, это грибы съедобные? Старецъ, живший на Кавказе, разбирался въ грибахъ, и сказалъ: съедобные. «Ой, Варя, скорей жарь, хочу грибов». Она для испытания стала варить грибы и бросила въ нихъ луковицу, она не почернела, и признали грибы съедобными. И вместе со старцемъ поужинали грибами.

Помывъ грибы, крохи съ них Неонила выбросила курамъ. Уставши, жарить грибы она отложила на завтра. Утромъ куры оказались мертвые; а у годовалой дочки, с вечера касавшейся ручками грибовъ, открылась рвота. У старца съ Варварой начались боли въ животе – отравились грибами. Варваре женщины делали промывку желудка, старца же увезла скорая, тамъ он отказался отъ промывки желудка и его привезли обратно. И началось украшенiе страдальческого креста его «цветами, принесенными Неонилой»…

Богородиченъ: Слава Тебе Царица Небесная, яко хранила еси покровомъ Своимъ жизнь старца! Слава Тебе, Господи, сохранившему долголетнюю жизнь отца нашего Георгiя исповедника Афонскаго, наставника нашего на путь исповедническiй прославлять Пребожественное и Всемогущее Имя Твое. «Господи. Iисусе Христе, Сыне Божiй, помилуй насъ!» Аминь.

Катавасiя. И поемъ трижды: Святъ Господь Богъ нашъ.

Светиленъ:

Преставился еси старче Георгiе въ полудни августа 27-го, по Рождестве Христове рока 1964-го на девяносто третьем году; погребенъ бе въ третiй, весьма жаркiй день, а отъ тела шло легкое благоуханiе. Се пятое чудо Божiе! Егда же возвратихся аз въ пустынь плакаше Ефросинiя яко умолчахъ причину моего отъезда, и рекла: «я бы поехала проститься со старцемъ»; но како оставила бы одной старушку маму? И не быша места ей въ самолете, и мы не заставили бы самолет до вылета; и не смогли бы уехать из Сухуми; и не застали бы старца живымъ. Тако совершися воля Божiя! Воочию, Господь Богъ сохранил мя отъ ядовитых грибовъ и от смерти, нашим переездом на Псху...

Слава, гласъ 8:

Прибывшу послушнику на сороковины старца, / егда стройка жилища уже завершалась, / вещи изъ аэропорта вьюками на коне и ослахъ все перевезены въ пустынь. / Прибывшимъ имяславцамъ къ поминамъ старца, аз рек: / никуда не уеду изъ Псху аще токмо не прогонятъ. / Они же реша: «отецъ Георгiй оставилъ насъ, и ты уехалъ, / мы будемъ молиться, чтобы тебя прогнали из Псху». / - Вы лучше молитеся, чтобы Господь совершилъ Свою святую волю надо мною грешнымъ. / Вернувшись въ пустыньку, неделю спустя, получаю от власти приказанiе: / выселиться из Псху въ 24 часа! Тако совершилася воля Господня, избавившая мя отъ смертоносныхъ грибовъ!

И ныне, гласъ 4:

Избавительнице крепкая / на Тя надеющихся, / къ тихому пристанищу Божественнаго хотенiя / настави мя Богородице, / Матернимъ Твоимъ дерзновенiемъ, / еже имаши къ Сыну Твоему / Богоневестная.

И поемъ на гласъ 6:

Всякое дыханiе да хвалитъ Господа. Хвалите Господа съ небесъ, хвалите Его въ вышнихъ, Тебе подобаетъ песнь Богу.

Хвалите Его вси Ангели Его, хвалите Его вся силы Его. Тебе подобаетъ песнь Богу.

Чтецъ продолжаетъ: Хвалите Его солнце и луна… и прочее.

На хвалитехъ стихиръ 4, со славною, гласъ 6:

Что бо видится в промысле Божiемъ, / аще не воля Господня, / сохранившая мя отъ ядовитыхъ грибовъ, / яко не быша готовъ къ смерти! Старецъ же многолетенъ немощенъ и многотруденъ, / готовъ былъ предати душу свою въ руце Господу, / много бо и достойно потрудился еси въ жизни сей / славы ради Пресвятаго Имени Господня, / емуже попустилъ Богъ мученическую кончину, / да очистится отъ некiихъ греховъ, яко един Бог безгрешен.

Многимъ Святымъ многия быша причины смерти: / инiи убиты грозой, / инiи растерзаны зверьми, / инiи убиты разбойниками, / инiи умроша подъ грудами, / инiи сгореша отъ поджоговъ еретиками, / инiи умроша отъ грибовъ, / и иные, многiе съ виду кончины безчестни по мысли человеческой, но быша кончины праведниковъ; / инъ бо судъ человеческiй, а инъ судъ Божiй. / И твой отче Георгiе крестъ страдальческiй / украшенъ былъ ядовитыми грибами, / очищенiя ради души Твоея / и воздаянiя ради венца Небеснаго./ Прости отче, немощное слово въ прославленiе твоей святости, / и молися ко Господу о насъ грешныхъ.

Афанасiй же преподобный Афонскiй, / задавленъ бе крышей строящегося храма, / инiи же погибоша подъ руинами, / инiи отъ другихъ несчастныхъ случаевъ, / яко неведомы судьбы Божiи. / Тако и отцу попустилъ Господь таковую причину кончины, / да очистится душа покаянiемъ въ предсмертныхъ страданiяхъ, / яко злато въ горниле, / несть бо человека безъ греха, / токмо Ты Господи, Единъ безгрешенъ. / Кончина твоя отче тихая и блаженная, / за молитвы твои непрестанныя, / и моленiя ради Пресвятыя Богородицы, и всех Святыхъ. / Тако помышляти угодно бе о кончине твоей. Отче, / сподобивыйся венца исповедника и мученика, / моли Бога о насъ грешныхъ, / съ любовiю совершающихъ святую память твою.

Слава: гласъ тойже:

Присно помня долгую и многотрудную жизнь твою, отче, / девятидесяти-двухлетнюю, / и подвиги исповедничества / и молитвы непрестанныя, / яко любве ради къ Богу милосердъ былъ еси / къ братiи духовнымъ чадамъ твоимъ, / въ немощехъ сущихъ увещевалъ еси, / поднималъ и наставлялъ падшихъ, / укреплялъ еси немощныхъ въ вере / во Имя Имя Iисусъ Христова, / яко Бога и Спасителя нашего. / Того ради веруемъ, / яко и ныне имаши молитвенное дерзновенiе ко Господу. / Укрепляй насъ, отче, во дни сiи искушенiя вселенной, / святыми твоими ко Пресвятей Троице молитвами.

И ныне: гласъ тойже.

Богородиченъ: Не имамы иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе Владычице: Ты намъ помози, на Тебе надеемся, и Тобою хвалимся, Твои бо есьмы раби, да не постыдимся.

Славословiе великое.

Тропарь, гласъ 4:

Исповедниче Афонскiй отче Георгiе, / научилъ еси и насъ подвигу исповедничества, / долгожитель и любимиче нашъ, / указавый легчайшiй намъ путь ко спасенiю, / отче Отцевъ славная красото, / мы же наследники подвига Афонскихъ мучениковъ, / за Имя Господне пострадавшихъ, / вопiемъ ти со умиленiемъ, / яко можеши молитися ко Господу, / молися о нас чадахъ твоихъ ихже собралъ еси, / избавитися намъ отъ бедъ и искушенiй, / съ любовiю почитающихъ святую память твою.

Ектенiя: Помилуй насъ Боже: (Господи помилуй 12 разъ, и: Аминь).

Утверди Боже, святую православную веру, православныхъ христiанъ во векъ века. И: Часъ 1-й.

По молитве: «Христе Свете истинный»: Взбранной Воеводе:

Слава, и ныне…Господи помилуй, трижды. Благослови: Молитвами святыхъ отецъ нашихъ, Господи Iисусе Христе Боже нашъ, помилуй насъ. Аминь.

Часы 3 и 6.

На часехъ тропарь и кондакъ святому.

3-й часъ: Молитвами святыхъ отецъ нашихъ, Господи Iисусе Христе Боже нашъ, помилуй насъ. Аминь.

Начало обычное.

Въ начале Литургiи и Изобразительной

полагается заздравная Ектенiя. Если безъ iерея, Господи помилуй 12 разъ, и поминаются сущiи въ правой вере. О еретикахъ, или находящихся въ общенiи съ имеборной антицерковью и о неверующихъ, молиться не «спаси Господи и помилуй», а: вразуми, и обрати ихъ, Господи, къ правой вере и къ покаянiю.

Последованiе Изобразительныхъ:

Благослови душе моя Господа…

Слава: Хвали душе моя Господа…

И ныне: Единородный Сыне…

Блаженны. Во царствiи Твоемъ…

Блаженны отъ канона святаго на 6, песни 3-й и 6-й.

Слава:

Возлюбилъ еси отче Георгiе Господа Бога отъ детства твоего, и Владычицу Богородицу, Ея же покрову предавалъ еси жизнь свою; мiра отрекся еси и принялъ монашество, послушливъ бывъ Богу верно храняще слово Божiе, проповедовалъ еси ревностно Славу Имени Бога и молитву Iисусову; сего ради дарова Ти Господь долголетiе, да вразумиши ны и приведеши къ Богу неведущiя тайны беззаконiя въ отверженiи Божества Державнаго Имени Iисусова. Благодарни сущи Богу даровавшаго намъ пламеннаго исповедника Имени Божiя, наставившаго насъ на путь спасенiя; сего ради вкупе съ тобою, отче Георгiе, радостно восклицаемъ: Слава Имени Iисусъ Христову! Слава Ему во веки! Аминь.

И ныне:

О Преблагословенная Дево Богородице, / Пресвятая Мати Господа! / Вонми гласу моленiя насъ грешныхъ и недостойныхъ рабъ Твоихъ: / взыщи души наши во грехахъ погибающiя, / но отъ любве нашея къ Тебе вопiющихъ:/ настави насъ, заблуждающихся, на спасительный путь покаянiя, / да съ очищеннымъ сердцемъ славимъ и величаемъ Имя Господне / и Твое благодатное Имя Всепетая.

И поемъ: Прiидите поклонимся / и припадемъ ко Христу, / спаси ны, Сыне Божiй, / во святыхъ дивенъ сый поющiя Ти / аллилуiа, аллилуiа, аллилуiа.

Аще въ неделю, вместо: «во святыхъ дивенъ сый», поется: «воскресый изъ мертвыхъ поющiя Ти: аллилуiа». И тропари:

В Воскресенiе – тропарь воскресный.

Имени Божiю. Тропарь, гласъ 4:

Сiя глаголетъ Богъ Вседержитель: / Азъ Господь Богъ – сiе Мое есть Имя Вечное[1].[2]/ Живу Азъ, и присно живетъ Имя Мое.[3]/ И ныне для васъ, священницы, сiя заповедь: / аще не послушаетесь, и аще не примете къ сердцу, / воздавати славу Имени Моему, / то Я пошлю на васъ проклятiе, и прокляну ваши благословенiя, / и уже проклинаю, / яко не хотите приложить къ тому сердца вашего.[4]

инъ Тропарь, гласъ 4:

Вамъ, благоговеющимъ предъ Именемъ Моимъ, / глаголетъ Господь Вседержитель, / взойдетъ солнце правды и исцеленiе въ лучахъ его, / и выйдете и взыграете, яко тельцы отъ узъ разрешеннiи: / попирати имате нечестивыя, / будутъ бо прахомъ под стопами ногъ вашихъ, / въ день, воньже Азъ сотворю.[5] О боящихся же Бога и чтущихъ Имя Его / предъ лицемъ Его пишется памятная книга.[6].[7]

Сладчайшему Имени Iисусъ Христову

Тропарь, гласъ 8

С высоты принесеся Имя Твое Iисусе, Спасе нашъ, / на наше избавленiе во искупленiе рода человеческаго. / Отъ Твоего Имени Iисусе, трясется адъ. / Мы же призываемъ Имя Твое, Iисусе, / и симъ самым пресладкимъ Именемъ даруй намъ спасенiе.[8]

Ин Тропарь, гласъ 8:

Прiидите почерпите воду съ веселiемъ отъ источника спасенiя. / Хвалите Господа, воспойте Имя Его, / возвестите во языцехъ славная Его: / поминайте, яко вознесеся Имя Его./ Хвалите Имя Господне, яко высокая сотвори Господь:/ возвестите сiя по всей земли.[9] / Iисусе, Спасительное Имя, помилуй мя.

Покрову Пресвятой Богородицы.

Тропарь, гласъ 4:

Днесь благовернiи людiе светло празднуемъ, / осеняеми Твоимъ Богомати пришествiемъ, / и къ Твоему взирающе пречистому Образу, / умильно глаголемъ: / покрый насъ честнымъ Твоимъ Покровомъ: / и избави насъ отъ всякаго зла, / молящи Сына Твоего Христа Бога нашего, / спасти души наша.

Преподобному Георгiю

Тропарь, гласъ 4:

Исповедниче Афонскiй отче Георгiе, / научилъ еси и насъ подвигу исповедничества, / долгожитель и любимиче нашъ, / указавый легчайшiй намъ путь ко спасенiю, / отче Отцевъ славная красото, / мы же наследники подвига Афонскихъ мучениковъ, / за Имя Господне пострадавшихъ, / вопiемъ ти со умиленiемъ, / яко можеши молитися ко Господу, / молися о нас чадахъ твоихъ ихже собралъ еси, / избавитися намъ отъ бедъ и искушенiй, / съ любовiю почитающихъ святую память твою.

Кондакъ, гласъ 4:

Подвигомъ добрымъ подвизался еси, / Веру Православную соблюлъ еси въ чистоте, / исповедниче Имени Божiя, / Егоже всею жизнiю прославлялъ еси, / словомъ Божiимъ имяберчество обличалъ еси, / Iисуса въ сердце вселилъ еси молитвою Iисусовой, / юже ученикомъ своимъ непрестанно творити учил еси, / ревнителю Славы Имени Божiя, / отче Георгiе, / молися о насъ ко Господу, / да спасетъ души наша, яко Милосердъ

Тропари: Дневной, и Святому на числе, по месяцеслову.

И поемъ: Трисвятое.

Чтецъ: Прокименъ, гласъ 4:

Дивенъ Богъ во святыхъ Своихъ, Богъ Израилевъ.

Ликъ: Дивенъ Богъ во святыхъ Своихъ, Богъ Израилевъ.

Чтецъ, Стихъ: Въ церквахъ благословите Бога, Господа отъ источникъ Израилевыхъ.

Ликъ: Дивенъ Богъ во святыхъ Своихъ, Богъ Израилевъ.

Чтецъ: Дивенъ Богъ во святыхъ Своихъ.

Ликъ: Богъ Израилевъ.

Апостолъ ко евреемъ, зач. 330.

Чтецъ: Ко Евреемъ посланiя святаго Апостола Павла чтенiе.

Братiе, святiи вси верою победиша царствiя, содеяша правду, получиша обетованiя, заградиша уста львовъ: угасиша силу огненную, избегоша острея меча, возмогоша отъ немощи, быша крепцы во бранехъ, обратиша въ бегство полки чужихъ. Прiяша жены отъ вескресенiя мертвыя своя: инiи же избiени быша, не прiемше избавленiя, да лучшее воскресенiе улучатъ: Друзiи же руганiемъ и ранами искушенiе прiяша, еще же и узъ и темницъ. Каменiемъ побiени быша, претрени быша, искушени быша, убiйствомъ меча умроша, проидоша въ милотех, и въ козiяхъ кожахъ, лишени, скорбяще, озлоблени: Ихже не бе достоинъ /весь/ мiръ, въ пустыняхъ скитающеся и въ горахъ, и въ вертепахъ, и въ пропастехъ земныхъ. И сiи вси послушествовани бывше верою, не прiяша обетованiя: Богу лучшее что о насъ предзревшу, да не безъ насъ совершенство прiимутъ. Аллилуiа, аллилуiа, аллилуiа.

Ликъ: аллилуiа (трижды)

Чтецъ, стихъ: Воззваша праведнiи, / и Господь услыша ихъ.

Ликъ: аллилуiа (трижды).

Евангелiе отъ Луки, зачало 64.

Чтецъ: Отъ Луки Святаго Евангелiя членiе.

Ликъ: Слава Тебе Господи, слава Тебе.

Чтецъ: Рече Господь: всякъ, иже аще исповесть Мя предъ человеки, и Сынъ Человеческiй исповесть его предъ Ангелы Божiими: А отвергiйся Мене предъ человеки, отверженъ будетъ предъ Ангелы Божiими. И всякъ, иже речетъ слово на Сына Человеческаго, оставится ему: а на Святаго Духа хулившему не оставится. Егда же приведутъ вы на соборища и власти и владычества, не пецытеся, како или что отвещаете, или что речете: Святый бо Духъ научитъ вы въ той часъ, яже подобаетъ рещи.

Ликъ: Слава Тебе Господи, слава Тебе.

 

После чтенiя Евангелiя полагается заупокойная Ектенiя. (Аще нетъ iерея, поется заупокойное Господи помилуй 12 разъ, и поминаются усопшiе въ правой вере. А усопшiе въ общенiи съ имеборной антицерковью сродники, поминаются съ прибавкой: «Аще возможно», помяни Господи… А закоренелые имяборцы, безбожники и другiе еретики, вообще не поминаются, ихъ предавать на волю Божiю.

После поминовенiя, прочее (Обедницы) по Часослову:

Чтецъ: Помяни насъ Господи, егда прiидеши во царствiи Твоемъ.

Помяни насъ Владыко, Егда прiидеши во царствiи Твоемъ.

Помяни насъ Святый, Егда прiидеши во царствiи Твоемъ.

Слава, и ныне: Ликъ небесный поетъ Тя и глаголетъ:

Ликъ: Свят, Святъ, Святъ Господь Саваофъ, исполнь небо и земля славы Твоея.

Стихъ: Приступите къ Нему и просветитеся, и лица ваша не постыдятся. Лик небесный поетъ Тя и глаголетъ:

Ликъ: Святъ, Святъ, Святъ Господь Саваофъ, исполнь небо и земля славы Твоея.

Чтец: Слава, и стих: Ликъ святыхъ Ангелъ и Архангелъ со всеми небесными силами, поетъ Тя, и глаголетъ:

Ликъ: Святъ, Святъ, Святъ Господь Саваофъ, исполнь небо и земля славы Твоея.

Чтецъ: И ныне:

Ликъ: Верую во единаго Бога Отца…

Чтецъ: Ослаби остави…

Ликъ: Отче нашъ…

Имени Божiю, Кондакъ, гласъ 8:

Яко да Имя Мое не осквернится предъ языки… / вы же доме Израилевъ, / сице глаголетъ Адонаи Господь: / кiйждо кумиры своя отымите, / и аще послушаете Мене, и Имени Моего Святаго не осквернавити…/ И познаете, яко Азъ Господь, / да Имя Мое не осквернится злыми путями вашими.[10]

Сладчайшему Имени Iисусъ

Кондакъ, гласъ 6:

Царское Имя Твое, Iисусе,/ на небеси и на земли царствующее: / на небеси все естество Ангельское безпрестанно славитъ / Пресвятое Имя Твое, Iисусе, /[11] на земли людiе возносятъ туюжде песнь, / составляется общее торжество / небесныхъ и земныхъ существ вкупе славящих Тя./ Iисусе, Спасительное Имя, помилуй мя.[12]

инъ Кондакъ, гласъ 4:

Имя Твое Iисусе Спасе нашъ, / аки солнце мiръ облеста, / аки мvро благовонное вселенную облагоуха: / удиви Ангеловъ, обрадова человековъ, / устраши демонов, / прогоняется мракъ имяборчества, / благочестiя же Имяславия возсiяваетъ светъ, / и просвещаетъ всякаго человека, въ мiръ грядущаго.[13]

Покрову Пресвятой Богородицы.

Кондакъ, гласъ 3:

Дева днесь предстоитъ въ Церкви, / и съ лики святыхъ за ны невидимо молится Богу: / Ангели со архiереи покланяются, / Апостоли же со Пророки ликовствуютъ: / насъ бо ради молитъ Богородица превечнаго Бога.

Преподобному Георгiю.

Кондакъ гласъ 4:

Подвигомъ добрымъ подвизался еси, / Веру Православную соблюлъ еси въ чистоте, / исповедниче Имени Божiя, / Егоже всею жизнiю прославлялъ еси, / словомъ Божiимъ имяберчество изобличал еси, / Iисуса въ сердце вселилъ еси молитвою Iисусовой, / юже ученикомъ своимъ непрестанно творити учил еси, / ревнителю Славы Имени Божiя, отче Георгiе, / молися о насъ ко Господу, / да спасетъ души наша, яко Милосердъ

Кондаки: Дневной и Празднуемаго Святаго по месяцеслову.

Чтецъ: Слава…

Ликъ: Со святыми упокой…

Чтецъ: И ныне…

Ликъ: Предстательство христiанъ непостыдное:

Чтецъ: Господи помилуй 12 разъ, и:

Всесвятая Троице…

Ликъ: Буди Имя Господне благословенно… трижды

Слава, и ныне

Ликъ: Благословлю Господа…сал. 33)

Достойно есть яко воистину…

Слава и ныне: Господи благослови:

Молитвами святыхъ отецъ нашихъ, Господи Iисусе Христе Боже нашъ, помилуй насъ. Аминь.

Песнопенiя въ конце службы:

Утвержденiе на Тя надеющихся, / утверди Господи Церковь,/ юже стяжалъ еси / честною Твоею кровiю (Трижды).

Утверди Боже, / святую православную веру, православныхъ христiанъ, / во векъ века.

Всю братiю нашу и вся православныя христiаны, / Господи помилуй, Господи помилуй, Господи помилуй, / Господи сохрани ихъ на многая лета!

Упованiе мое Отецъ, / прибежище мое Сынъ, / покров мой Духъ Святый: / Троице Святая, слава Тебе.

Богородице Дево, / упованiе христiаномъ, / покрый, соблюди, и спаси на Тя / уповающихъ.

Не имамы иныя помощи, / не имамы иныя надежды, / разве Тебе Владычице, / Ты намъ помози, / на Тебе надеемся, / и Тобою хвалимся, / Твои бо есмы раби, / да не постыдимся.

Все упованiе мое на Тя возлагаю, / Мати Божiя, / сохрани мя подъ кровомъ Твоимъ.

Владыко Христе Царю Многомилостиве, / прiими молитвы рабъ Твоихъ, / и избави насъ, отъ всякiя нужды и печали.

Владычице, прiими молитвы рабъ Твоихъ, / и избави насъ, / отъ всякiя скорби и болезни.

Господи помилуй, / Господи помилуй, / Господи помилуй. / Аминь.

Господи мой Господи, / Пастырь мой родной, / спаси меня отъ ада, / и будь всегда со мной.

 

[1] Ис. 42,8

[2] Исх. 3,15

[3] Числъ 14,21

[4] Мал. 2,1-2

[5] «Исцеленiе въ лучахъ» – благодатное исцеленiе въ грехахъ, объяснялъ Афонскiй исповедник схим. Георгiй (Макаровскiй. + 27.VIII.1964).

[6] то же самое сказано об исповдникахъ Имени Божiя и в Откр. 3,5

[7] Мал. 3,16 слав. и русск. Тексты.

[8] Из слова свт. Димитрiя Ростовского на Обрезанiе Господне. Четь-Минея, 1 января.

[9] Ис. 12,3-5

[10] Iез. 20, ст.: 5,11,22,39,44

[11] Из Акафиста Iисусу Сладчайшему. Кондакъ 9; На хвалитехъ: «Дивное Имя Твое Iисусе…; «Превеликое Имя Твое Спасе…»

[12] Постная Трiодь. Понедельникъ 2-й седмицы Вел. поста, самогласенъ утрени.

[13] Из слова свт. Димитрiя Ростовского на Обрезанiя Господне. Четь-Минеи, 1 января.

Категория: Имяславие 12 том | Добавил: borschks
Просмотров: 210 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0