Имяславие
[1]
Протиерей православный писатель Константин Борщ.
|
Имяславие 1 том
[61]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 2 том
[67]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 3 том
[61]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 4 том
[82]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имеславие 5 том
[66]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имеславие 6 том
[65]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имеславие 7 том
[70]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 8 том
[61]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 9 том
[117]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 10 том
[92]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 11 том
[94]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 12 том
[103]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 13 том
[104]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 14 том
[0]
Открыто к прочтению всем православным
|
Православный сборник статей
[109]
автор Константин Борщ
|
Главная » Файлы » Имеславие 7 том |
2016-05-02, 2:19 AM | |
«Хвалите Имя Господне, хвалите раби Господа» (пс. 134,1).[1] «Господи, Имя Твое в век и память Твоя в род и род» (134,13).[2] «Вознесу Тя, Боже мой, Царю мой, и благословлю Имя Твое в век и в век века: на всяк день благословлю Тя, и восхвалю Имя Твое во век, и в век века» (пс. 144,1-2).[3] «Хвалу Госпдню возглаголют уста моя, и да благословит всяка плоть Имя Святое Его во век и в век века» (пс. 144,21).[4] «Да восхвалят Имя Госпдне, яко вознесеся Имя Того Единаго, исповеданiе его на земли и на небеси» (пс. 148,13).[5] * * * Из книги Iисуса сына Сирахова: «Крепок на бранех Iисусъ Навин, и преемник Моисеову бысть во пророчестве: иже бысть по Имени своему велик на спасенiе избранных Его» (гл. 46,1). Молитва Iисуса Сына Сирахова: «Исповемся Тебе, Господи, Царю, и восхвалю Тебе Бога Спаса моего, исповедаюся Имени Твоему… И избавил мя еси по множеству милости Имени Твоего… Восхвалю Имя Твое непрестанно, и воспою Тя во исповеданiи … Славлю Имя Твое, Господи» (гл. 51,1-17).[6] «И ныне всем сердцем и усты воспойте и благословите Имя Господне» (гл. 39,12). * * * Из книги Исаiи Пророка: «Се Богъ мой, Спасъ мой… воспойте Имя Его, возвестите во языцех славная Ено: поминайте, яко вознесеся Имя Его. Хвалите Имя Господне» (гл. 12,2-5). «Напоминайте, что велико Имя Его» (12,4).[7] «Господи Боже наш, прославлю Тя, воспою Ммя Твое, яко сотворил еси чудная дела» (25,1). «Уповахом на Имя Твое… Господи, Боже наш, стяжи ны: Господи, разве Тебе иного не вемы: Имя Твое именуем» (гл. 26,8,13).[8] «Се Имя Господне идет временем многим, горящая ярость Его: со славою слово устен Его, слово гнева полно» (гл. 30,27).[9] «Яко Имя Господне велико вам есть» (33,21).[10] «Азъ Господь Богъ, сiе Мое есть Имя, славы Моея иному не дам» (42,8).[11] «Надейтеся на Имя Господне и утвердитеся о Бозе». (50,10). «И убоятся иже от Запад Имене Господня, и иже от Восток солнца Имене Его славнаго» (59,19). «Вас ради присно Имя Мое хулится во языцех. Сего ради познают людiе Мои Имя Мое в той день, яко Азъ есмь Самъ глаголяй, ту есмь». (52,6).[12] «Господь Саваоф Имя Ему: избавмвый Тя, Святый Богъ Израилев» (54,5).[13] «И явлено будет Имя Твое в сопротивных Твоих» (64,2). «Услышите глагол Господень трепещущiи словесе Его: рцыте, братiе , ненавидящим вам и гнушающимся, да Имя Господне прославится, и явится в весели их, и они посрамятся» (66,5).[14] * * * Из книги Iеремiи Пророка: «Во дни оны нарекут Iерусалима, Престол Господень, и соберутся к нему вси языцы во Имя Господне во Iерусалим» (гл. 3,17).[15] «И прiидосте и стасте предо Мною в дому сем, в нем же призвано есть Имя Мое… Егда вертеп разбойником есть дом Мой, в нем же призвася Имя Мое тамо во очiю вашею?.. Идеже вселих Имя Мое от начала… И ныне, понеже сотвористе вся дела сiя, рече Господь… убо и Азъ сотворю дому сему, в нем же призвано есть Имя Мое, на него же вы уповасте… Понеже сотвориша сынове Iудины лукавое во очiю Моею, рече Господь: поставиша мерзости своя в дому, в нем же призвано есть Имя Мое, да осквернят его» (гл. 7, стихи: 10,11,12,14 и 30). «Несть подобен Тебе, Господи: велик еси Ты и велико Имя Твое в крепости» (гл. 10,6). «Ты же в нас еси, Господи, и Имя Твое призвано бысть на нас, не забуди нас» (гл. 14,9).[16] * * * Из книги Варуха Пророка: «Господи, Вседержителю, Боже Израилев, услыши молитвы умерших Израилевых… Не помяни неправд отец наших, но помяни руку Твою, и Имя Твое в сiе время. Яко Ты Господь Богъ наш, и похвалим Тя, Господи: яко того ради дал еси страх Твой в сердце наше, еже призывати Имя Твое» (гл. 3, стихи; 4,5,6 и 7). * * * Из книги Пророка Iезекiиля: «И сотворих, яко да Имя Мое весьма не осквернится пред языки… И сотворих, яко да весьма Имя Мое не осквернится пред языки…… И сотворих, яко да Имя Мое весьма не осквернится пред языки, от них же изведох и пред очима их… Вы же, доме Израилев, сице глаголет Адонаи Господь: кiй ждо кумиры своя отымите, и потом аще послушаете Мене, и Имене Моего Святаго не осквернавити к сему в дарех ваших… И познаете, яко Азъ Господь, Егда сотворю вам тако, яко да Имя Мое не осквернится по путем вашим злым» (гл. 20, стихи: 5,14,22,39,44). «И оскверниша Имя Мое Святое… И пощадих и Имене ради Моего Святаго… Не вам Азъ творю, доме Израилев, но Имене Моего ради Святаго, еже осквернисте во языцех, тамо аможе внидосте. И освящу Имя Мое великое, оскверненное во языцех, еже осквернисте среде их, и уразумеют языцы, яко Азъ есмь Господь, глаголет Адонаи Господь» (36, 20-23). «И уведят, яко Азъ есмь Господь, и Имя Мое Святое вестно будет среде людей Моих Израиля, и не осквернится Имя Мое Святое ктому, и уведят вси языцы, яко Азъ есмь Господь Святый среде Израиля» (39,7). «И рече ко Мне: Сыне человечь, видел еси место Престола Моего, и место стопы ног Моихъ? Идеже вселится Имя Мое среде дому Израилева в век и не осквернат ктому Имене Моего Святаго дом Израилев» (43,7).[17] * * * Из книги Пророка Софонiя: «Яко тогда обращу к людям язык в род его, еже призывати всем Имя Господне… И оставлю в себе люди кротки и смиренны, и будут благоговети о Имени Господни» (гл. 3,9-12). * * * Из книги Пророка Захарiя: «Се серп летящ… И изнесу его, глаголет Господь Вседержитель, и внидет в дом татя, и в дом кленущагося Именем Моимъ во лжу» (5,1-4). «И будет Господь в Царя по всей земли: в день он будет Господь Един, и Имя Его Едине» (14,9). * * * Из книги Пророка Малахiи : «Вы священницы, презирающiе Имя Мое… Несть воля Моя в вас, глаголет Господь Вседержитель, и жертвы не приму от рук ваших. Зане от восток солнца и до запад Имя Мое прославися во языцех и на всяком месте фимiам приносится Имени Моему, и жертва чиста, зане велiе Имя Мое во языцех. Зане Царь Велiй Азъ есмь… И Имя Мое светло во языцех» (гл. 1, 10-14). «И ныне заповедь Моя сiя к вам, священницы: аще не услышите, и аще не положите в сердцах ваших, еже дати Славу Имени Моему, глаголет Господь Вседержитель, то послю на вы клятву, и прокляну благословенiе ваше, и оклену е: и разорю благословенiе ваше, и не будет в вас, зане вы не влагаете в сердца ваша» (2,1-2). «Завет Мой бе с ним (с Моисеем) жизни и мира, и дах ему боятися Мене, и от лица Имене Моего устрашатися ему… Вы же растлисте завет левин» (2,8).[18] «И написа книгу памяти пред собою боящимся Господа и благоговеющим Имя Его» (3,16). «И возсiя ет вам, боящимся Имене Моего, Солнце правды и исцеленiе в лучах его» (4,2). * * * Из книги Пророка Михея: «Глас Господень граду призовется, и спасет боящыяся Имене Его» (гл. 6,9).[19] * * * Из книги Пророка Iоиля: «И будет по сих, и излiю от Духа Моего на всяку плоть… И будет, всяк, иже призовет Имя Господне, спасется» (2,28-32). * * * Из третьей книги Пророка Ездры: «Тако глаголет Господь Вседержитель… И не радовастеся о Имени Моем… Что тебе сотворю Iакове? Не восхотел еси послушати, Iудо, преселюся ко иным языком, и дам им Имя Мое, да соблюдут законы Моя» (1,15-24).[20] «И воскрешу мертвыя от мест своих и из гробов изведу их: познах бо Имя Мое во Израили» (2,16).[21] «Азъ Ездра видех на горе Сiонстей народ мног, ихже исчислити не могох, и всм песньми хваляху Господа. Посреде же их бе Юноша высочае возрастом всех паче оных. Иже полагаше венцы на главу коегожде… Тогда вопросих Ангела… Онъ же отвеща… Сiи суть иже совлекошася одеянiя смертнаго, и облекошася в безсмертное, и исповедаша Имя Божiе : ныне внчаются… И вопросих. Кто есть оный Юноша, иже возлагает на них венцы?..- Сей есть Сынъ Божiй, Егоже исповедаша в веце сем. - Азъ же начах величати их, иже крепко за Имя Господне вооружишася» (2,42-48).[22] «Открыет бо ся Сынъ Мой Iисусъ с теми, иже с Нимъ суть: и насладятся, иже оставлени суть в летех четырех стех. И будет в летех сих, и умрет Сынъ Мой Христосъ» (7,28). «Видиши бо, яко освященiе наше опусте, и олтарь наш сотрен есть, и церковь наша разорена есть. И псалтирь наш смирен есть, и песнь умолче, и радость наша разрушена есть, и свет светильника нашего угашен есть, и Кивот Завета нашего расхищен есть, и Святая наша осквернена суть, и Имя, Еже воззвано есть над нами, едва не осквернено есть» (10,21-22).[23] _____________
СВИДЕТЕЛЬСТВО ЕВАНГЕЛИСТОВ О ИМЕНИ БОЖIИМ. (Имяславiе Кафолической Православной Церкви Новозаветной Св. Апостолов.- Сост.) Евангелiе от Матфея: «Ангел Господень во сне явися ему (Iосифу), глаголя: Iосифе, сыне Давидов, не убойся прiяти Марiам жены твоея, рождшееся бо в ней от Духа есть Свята. Родит же Сына, и наречеши Имя Ему Iисусъ: Той бо спасет люди Своя от грех их. Сiе же все бысть, да сбудется реченное от Господа пророком, глаголющим; се Дева во чреве примет и родит Сына, и нарекут Имя Ему Еммануил: еже есть сказаемо: с нами Богъ» (гл. 1,20-23).[24] «Мнози рекут Мне во он день: Господи, Господи, не в Твое ли Имя пророчествовахом, и Твоим Именем бесы изгонихом, и Твоим Именем силы многи сотворихом? – И тогда исповем им, яко николиже знах вас: отыдите от Мене делающiи беззаконiе » (гл. 7,21-23).[25] «И пред владыки же и цари веденiи будете Мене ради во свидетельство им и языком… И будете ненавидими всеми Имене Моего ради» (10,18-22).[26] «Яко да сбудется реченное Исаiе м Пророком, глаголющим… И на Имя Его языцы уповати имут» (12,17-21).[27] «Идеже бо еста два или трiе собранiи во Имя Мое, ту есмь посреде их» (18,20).[28] «И всяк, иже оставит дом, или братiю, или сестры, или отца, или матерь, или жену, или чада, или села Имене Моего ради, сторицею примет и живот вечный наследит» (19,29).[29] «Осанна Сыну Давидову, благословен грядый во Имя Господне» (21,9).[30] «Тогда предадят вы в скорби и убiют вы: и будете ненавидими всеми языки Имене Моего ради» (24,9).[31] «Шедше убо наутите вся языки, крестяще их во Имя Отца и Сына, и Святаго Духа» (28,19).[32] * * * Евангелiе Марка: «Знаменiя же веровавшим сiя последуют: Именем Моим бесы ижденут: языки возглаголют новы: змiя возмут: аще и что смертное испiют невредит их: на недужныя руки возложат и здрави будут» (16,17).[33] * * * Евангелiе от Луки: «Видехом некоего Именем Твоим изгоняща бесы,[34] иже не ходит по нас: и возбранихом ему, яко не последует нам. Iисусъ же рече: не браните ему. Никтоже бо есть, иже сотворит силу о Имени Моем и может вскоре злословити Мя» (9,19). «И будите ненавидимы всеми Имене Моего ради;[35] претерпевый же до конца, той спасен будет» (Лк. 21,17; Мф. 24,9; Мр. 13,13). «Господи, и бесы повинуютсмя нам о Имени Твоем» (Лк. 10,17).[36] «Рече им, яко тако писано есть, и тако подобаше пострадати Христу, и воскреснути от мертваых в третiй день, и проповедатися во Имя Его покаянiю и отпущенiю грехов[37] во всех языцех, наченже от Iерусалима» (24,46-47). «И се зачнеши во чреве и родиши Сына, и наречеши Имя Ему Iисусъ» (1,31). Свидетельство Богородицы: «Яко сотвори Мне величiе Сильный и Свято Имя Его» (1,49). * * * Евангелiе и Посланiя Iоанна Богослова: «В начале было Слово и Слово было у Бога и Слово было Богъ» (Еванг. Iоан., гл. 1,1). «Елицы же прiяша Его даде им область чадом Божiим быти, верующим во Имя Его»[38] (Ев. Iн. 1,12). «Не веруяй уже осужден есть, яко не верова во Имя Единороднаго Сына Божiя»[39] (Ев. Iн. 3,18). «Отче! прослави Имя Твое. Прiи де же глас с небесе: И прославих, и паки прославлю» (12,28).[40] «Явих Имя Твое человеком, их же дал еси Мне от мiра» (17,6).[41] «Отче Святый, соблюди их во Имя Твое, их же дал еси мне» (17,11).[42] «Егда бех с ними в мiре, Азъ соблюдах их во Имя Твое» (17,12).[43] «И сказал им Имя Твое и скажу, да любы еюже Мя еси возлюбил, в них будет и Азъ в них» (17,26). «Да веруете, яко Iисусъ есть Христосъ Сынъ Божiй, и да верующе, живот имате во Имя Его» (20,31).[44] «Сiя есть заповедь Его, да веруем во Имя Сыны Его Iисуса Христа» (1 Iоан. 3,23).[45] Кто исповедует, что Iисусъ есть Сынъ Божiй, в том пребывает Богъ и он в Боге» (1 Iн. 4,15).[46] «Ибо три свидетельствуют на небе: Отецъ, Слово и Святый Духъ, и сiи три суть едино» (1 Iн.5,7). «Сiя писах вам, веорующим во Имя Сына Божiя, да весте, яко живот вечный имате, и д а в е р у е т е в о И м я С ы н а Б о ж i я» (1 Iоан. 5,13). [47] «И сiе есть свидетельство, яко живот вечный дал есть нам Богъ: и сей живот в Сыне Его есть. Имеяй Сына Божiя имать живот, а не имеяй Сына Божiя живота не имать» (1 Iоан. 5,12).[48] ____________
СВИДЕТЕЛЬСТВА ИЗ ДЕЯНIЙ И ПОСЛАНIЙ АПОСТОЛОВ. «Всяк, иже аще призовет Имя Господне, спасется» (2,21).[49] «Петр же рече к ним: покайтеся, и да крестится кiй ждо вас во Имя Iисуса Христа во оставленiе грехов: и прiимите дар Святаго Духа» (2,38). Рече же Петр: сребра и злата несть у мене: но еже имам, се Ти даю: во Имя Iисуса Христа Назорея встани и ходи» (3,6). «И о вере Имени Его, сего, Егоже видите и знаете, утверди Имя Его: и вера, яже Его ради, даде ему всю целость сiю пред всеми нами» (3,16). «Разумно буди всем вам и всем людям Израилевым, яко во Имя Iисуса Христа Назорея, Его же вы распясте, Его же Богъ воскреси от мертвых, о Сем сей стоит перед вами здрав» (4,10). «Несть бо иного Имене под небесем, даннаго в человецех, о немже подобает спастися нам» (4,12). «Что сотворим человекома сима? Яко убо нарочитое знаменiе бысть има… и не можем отврещися, но да не более прострется в людех, прещенiем да запретим им к тому не глаголати о Имени Сем ни единому от человек. И призвавше их, заповедаша има отнюдь не провещавати, ниже учити о Имени Iисусове. Петр же Iоанн отвещавше к ним реста: аще праведно есть пред Богомъ вас послушати паче, нежели Бога, судите» (4,16-19). Молитва Апостолов по поводу запрещенiя учить о Имени Iисусове: «И ныне, Господи, призри на прещенiя их, и даждь рабом Твоим со всяким дерзновенiе м глаголати слово Твое, Егда руку Твою прострети Ти во исцеленiя, и знаменiе м и чудесем бывати Именем Святым Отрока Твоего Iисуса» (4,29-30). «Не запрещенiем ли запретихом вам не учити о Имени Сем и се исполнисте Iерусалим ученiем вашим… И… бивше запретиша им не глаголати о Имени Iисусове и отпустиша их. Они же убо идяху радующеся от лица собора, яко за Имя Господа Iисуса сподобишася безчестiе прiя ти» (5,28,40,41).[50] «Филиппу, благовествующу яже о Царствiи Божiи и о Имени Iисусъ Христове, крещахуся мужiе и жены. Крещени бяху во Имя Господа Iисуса» (8,12-16). «Отвеща же Ананiя : Господи, слышах от многих о мужи сем, колика зла сотвори Святым Твоим во Iерусалиме: и зде имать власть от архiерей, связати вся нарицающiя Имя Твое. Рече же к нему Господь: иди, яко сосуд избранен Ми есть сей, пронести Имя Мое пред языки и царьми, и сынам Израилевым. Азъ же скажу ему, елика подобает ему о Имени Моемъ пострадати» (9,13-16).[51] «Не сей ли есть гонивый во Iерусалиме нарицающiя Имя Сiе?» (9,21). «Варнава же прiем его, приведе ко Апостолом, и поведа им, како на пути виде Господа, и яко глагола ему, и како в Дамасце дерзаше о Имени Iисусове» (9,27). «И бяше с ними входя и исходя во Iерусалим и дерзая о Имени Господа Iисуса» (9,28). «О сем вси Пророцы свидетельствуют, оставленiе грехов прiяти Именем Его[52] всякому верующему в онь» (10,13). «Повеле же им креститися во Имя Iисусъ Христово» (10,48). «Некто муж в Листре немощен ногама седяше, хром от чрева Матере своей сый, иже николиже бе ходил… Рече же велим гласом (к нему Павел): - Тебе глаголю во Имя Господа Iисуса Христа встань на ногу твою прав. И абiе вскочи и хождаше..» (14,10). На соборе Апостольском Апостол Iаков, словами Пророка Амоса сказал: «яко да взыщут прочiи человецы Господа, и вси языцы в них же наречеся Имя Мое» (15,17). «Изволися нам, собравшимся единодушно, избранныя мужи послати к вам, с возлюбленными нашими Варнавою и Павлом, человеки, предавшими души своя о Имени Господа Нашего Iисуса Христа» (15,25-26). «Павел обращся духови рече: запрещаю Ти Именем Iисуса Христа, изыди из нея, и изыди в том часе» (16,18). «Слышавше же крестишася во Имя Господа Iисуса» (19,5). [53] «Начаша же нецыи от скитающихся Iудей заклинателей именовати над имущими духи лукавыя Имя Господа Iисуса, глаголюще: заклинаем вы Iисусомъ, Его же Павел проповедует. Бяху же нецыи сынове Скевы Iудеанина архiе рея седмь, иже сiе творяху. Отвещав же дух лукавый рече: Iисуса знаю, и Павла свем: а вы кто есте? И скача на них человек, в нем же бе дух лукавый, и одолев им, укрепися на них, якоже нагим и ураненым бежати от храма онаго. Сiе же бысть разумно всем живущим во Эфесе Iудеям же и Еллинам: и нападе страх на всех их, и величашеся Имя Господа Iисуса» (19,13-17).[54] «Отвещав же Павел, рече… Не точiю связан быти хощу, но и умрети во Iерусалиме готов есмь за Имя Господа Iисуса» (21,13).[55] «И ныне, что медлиши? Восстав крестися, и омый грехи твоя, призвав Имя Господа Iисуса» (22,16). «Азъ убо мнех, яко подобает мне многа сопротивна против Имени Iисуса Назорея сотворити» (26,9).[56] [1] Пока есть еще христiане, имяборцы не в силах переменить богослужебные книги, как обещал на Афоне афонскiй бунтарь архiеп. Никон, чтобы в них славилось не Имя Божiе, а сам Богъ; поэтому, они пока еще поют в храмах: «Хвалите Имя Господне», чтобы не вызывать бурю в антицеркви. А когда вымрут христiане и останутся в «РПЦ МП» одни экуменисты, тогда они исполнят завет Никона и выбросят из службы полiелей - прославленiе Имени Божiя. [2] Богъ-Духъ Святый, устами Богодухновенного Пророка Давида свидетельствует о вечности Своего Имени; а имяборцы, наученные Денницей-сатаной, отвергают вообще бытiе Имени Бога, и стали предтечами ант-ста. [3] Безпримерное имяславiе Св. Пророка Давида, славящаго Вечное Имя Господне. [4] Духъ Святый заповедует всякой плоти хвалить устами и благословлять Имя Его Вечное. [5] Превознесенное Имя Господне на земле и на небеси исповедуется и хвалится; а имяборцы, вместе с сатаной, страшно переживают от прославленiя Имени Божiя и всячески, по сатанински, оклеветывают небесных и земных имяславцев. [6] Хваленiе и прославленiе имяславцами Имени Божiя, канудит сердца имябюорцев отступников. [7] А у имяборцев нет никакого Имени Божiя в бытiи. [8] А имяборцы мурлычат, будто бы Богъ неименуем, и у него нет никакого Имени. [9] Поскольку в Имени Господнем «слово устен Его», значит, Имя Божiе есть Самъ Богъ.. [10] Для имяборцев вообще никакого Имени Божия не существует. [11] Кто же может сказать вопреки Богу, что Его Имя: «Господь Богъ» не есть Богъ? Почему и сказал Господь, что Славы Его имени иному, - то есть, иному богу, - не даст. Но для имяборцев «Имя Божiе» это – метонимiя – ненужное словоповторенiе, вместо слова Богъ. [12] Здесь очень ясно говорит Господь, что в Своем Имени: «Азъ Господь Богъ» Самъ Онъ пребывает – «ту есмь». Здесь пророчество об имяборцах похуливших Имя Божiе, которых Господь сравнивает с язычниками. И указывается об исповедниках Божества Имени Божiя – имяславцах. [13] Новое указанiе, что Имя «Господь Саваофъ» есть Самъ Богъ. [14] Разве о прославленiи Имени Господня говорится не о прославленiи Бога? – подумайте имяборцы! [15] Во Имя Господне, значит, ради Господа. [16] Разве призыванiе Имени Господа не одно и тоже, что и призыванiе Господа? – подумайте, имяборцы, и не хулите Имя «Того Единого»! [17] Видите ли, имяборцы, как через св. пророка Iезекiиля Господь многажды печется о том, чтобы вы не сквернили Имя Его? – покайтесь за ваше оскверненiе Имени Господня! [18] «От лица Имене Моего», значит, от лица Самого Бога. [19] Боязнь пред Именем Божiим, означает - боязнь пред Самимх Богомъ. [20] Дать Имя Божiе, значит, - открыть Себя или Божество в Своемъ Имени. [21] В Имени Божiем, познал Самого Бога. [22] Видите ли: исповеданiе Имени Божiя, есть исповеданiе Сына Божiя. А вы избили исповедников Афонских за Имя Господне. Что же вас ожидает после вашей смерти, аще не покаяетесь за хулу на Имя Господне? – сами подумайте! [23] А ныне осквернено вами, имяборцы. [24] А вы, имяборцы, это спасительное Имя «Iисусъ» похулили назвали Его простым обыкновенным именем. [25] По учению св. Феофилакта Болгарского Имя Iисуса совершало чудеса призываемое даже недостйными и не учениками Iисуса Христа. А вы, имяборцы, вообще отвергаете Божественную чудодейственную силу Имени Iисуса Христа. Кто же вы после этого? – Отступники! [26] Это и о вас, имяборцы, предсказывал Iисусъ Христосъ, ненавидящих и гонящих исповедников Его Божественной чудодейственной силы. [27] А блаженные имяславцы на Имя Господа только и уповают! [28] Имяславцы не горюют о том что их мало, по предсказанiю Святых Отец, зато, где ум, уста и сердце имяславца (двое или трое) во Имя Господа, там и Господь пребывает. А чего же еще лучшего желать?!.. [29] И не только. Ради Имени Божiя должно возненгавидеть церковь лукавнующих (Пс. 25,5), оставить имяборческую антицерковь и молиться там, где «двое или трое»… [30] А имяборцев Имя Господа конудит и они ненавидят и отвергают его вместе с Господом. [31] В 1913 году на Старом Афоне, монахов-исповедников имяборцы убивали за Имя Господне, по предсказанию Господа Iисуса. [32] А имяборцы хулят Имя Отца и Сына и Святаго Духа, и хотя они крестят во Имя Пресвятой Троицы, но их крещенiе не действительное, если крещенные ими остаются в имяборческой антицеркви (согласно Правил Святых Отец). [33] Имяборцы отвергают эти слова Госпоа Iисуса, и говорят, что Имя Его не чудодейственно, а чудедействегнна вера имяборцев, пустомоляев, отвергающих Божество Имени Господня. [34] Опять же свидетельствется здесь чудодейственность Имени Iисусова, призываемого даже недостойными. [35] Какое чудесное предсказанiе Господне! Ну разве не ненавидят почти все люди имяславцев за их веру в слова Господа и в Священное Писанiе, т. е. за Имя Господне? [36] Даже бесы повиновались о Имени Господнем! А имяборцы не повинуются словам Господа Iисуса. Значит, они хуже бесов? [37] Но упорные имяборцы не веруют во Имя Iисусово как в Самого Iисуса, и потому они не получат от Господа отпущенiя грехов, и покаянiе их не действительно, да его и нет у имяборцев. [38] Имяборцы не веруют во Имя Божiе, и потому они не чада Божiи. [39] Вот вам и подтверждение св. Апостолом вышесказанного, и того, что имяборцы уже осуждены за их неверие во Имя Единородного Сына Божия и за отвержение заповеди Отца Небесного (1 Iоан. 3,23). [40] Вот вам и Имяславцы Небесные: Отецъ, Сынъ и Святой Духъ! А имяборцы не захотели стать имяславцами и рашили быть в воинстве имяборца Денницы-сатаны. [41] Iисусъ Христосъ пребывая на земле, открыл Своим человекам-имяславцам, которых дал Ему Отецъ Небесный, трисвятое Имя Отца и Сына и Святаго Духа – Троицы Единой и нераздельной. [42] Сынъ Божшй молит Отца Своего Небесного об имяславцах, соблюсти их в мiре сем нечестивом. [43] Как на земле Iисусъ Христосъ во Имя Отца Своего соблюдал Своих имяславцев в лице святых Апостолов, так и теперь, купно с Отцемъ Своимъ Небеснымъ соблюдает нынешних имяславцев! [44] Жизнь вечная, разумеется в Царствiи Небесном, даруется только верующим во Имя Iисуса Христа по заповеди Отца Небесного (1 Iн. 3,23). Следовательно, имяборцы не верующiе во Имя Божiе, если не покаются за свое имяборчество, не унаследуют жизнь вечную. [45] Это и есть заповедь Отца Небесного веровать во Имя Сына Его Iисуса Христа. [46] Здесь и выше ясно сказано, что Имя Iисусъ – есть Сынъ Божiй! Имяборцы, это отрицающiе – отступники. [47] Опять же имяславцам верующим во Имя Сына Божiя обещается жизнь вечная. [48] А кто не имеет Сына Божiя? – имяборцы не верующiе во Имя Его. [49] Призывают Имя Божие и имяборцы. Можно ли думать, что и они спасутся? Выше было Словом Божiим сказано, что имяборцы не верующiе во Имя Божiе и не верующiе во Имя Iисуса Христа, не имеют Сына Божiя и жизни вечной. Следовательно, для спасения Имя Божие надо призывать только в истинной вере, ибо и все еретики призывают Имя Божiе, но они не спасаются. Поэтому, словом Божiим сказано: «Близ Господь всем призывающим Его во истине» (Пс. 144,18), т. е. в истинной вере. [50] Вот как ярко исповедуется имяславие Св. Апостолами, и указуется имяборчество жидов, и радось Св. Апостолов принявших безчестие за Имя Господа Iисуса! [51] А имяборцы рычут на проповедников славы Имени Божiя и Имени Iисусова. И как жиды запрещали Апостолам, так и нынешние ожидовелые архiереи запрещают в приходах проповедывать и учить о славе Имени Божiя и Имени Iисусъ Христова. [52] Имяборцы, хулящие Имя Божие и Имя Iисусово, не получают от Бога прощение грехов своих. [53] Слышите, имяборцы это? Или вы сроду не читали никогда Священного Писания? По что же вы отрицаете чудодейственную силу Имени Iисусова? По что вы крестите во Имя Iисуса и во Имя Пресвятой Троицы Отца и Сына и Святаго Духа, коль вы не веруете и хулите Имена Бога? Совершаемые вами таинства не действительные, вы только обманываете ими людей-неофитов. [54] А вы, имяборцы, отрицаете чудеса Именем Iисусовым. Покайтесь за ваше безумиеi! [55] Так и Афонскiе исповедники в 1913 году готовы были предать души свои за Имя Господа Iисуса и предали, а остальных избили и изгнали в погибельный мiр. [56] Сознайтесь и вы, имяборцы, как срознался св. ап. Павел. Покайтесь и вы, как покаялся бывшiй Савл за свое имяборчество, и омойте грехи свои Именем Господа Iисуса, которое вы хулите! Иначе, крещенiе и исповедь ваши не действительны! | |
Просмотров: 269 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |