Имяславие
[1]
Протиерей православный писатель Константин Борщ.
|
Имяславие 1 том
[61]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 2 том
[67]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 3 том
[61]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 4 том
[82]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имеславие 5 том
[66]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имеславие 6 том
[65]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имеславие 7 том
[70]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 8 том
[61]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 9 том
[117]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 10 том
[92]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 11 том
[94]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 12 том
[103]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 13 том
[104]
Открыто к прочтению всем православным
|
Имяславие 14 том
[0]
Открыто к прочтению всем православным
|
Православный сборник статей
[109]
автор Константин Борщ
|
Главная » Файлы » Имяславие 12 том |
2018-08-05, 6:51 PM | |
Величанiе: Ублажаемъ тя, / преподобне отче Арсенiе, / и чтемъ святую память твою, / наставниче мiрских и монаховъ / и собеседниче ангеловъ. Псаломъ избранный: Воспойте Господеви, пойте Имени Его.[1] Ублажаемъ: Ины Псалмы избранные: Свято и страшно /Имя Его.[2] И хвально и прославленно /Имя Твое во веки[3] Господи, посли благодать Твою въ помощь мне, / да прославлю Имя Твое Святое![4] Услышитъ Тя Господь въ день печали, / защититъ Тя Имя Бога Iаковля[5] Повемъ Имя Твое братiи моей, / посреде церкви воспою Тя.[6] Господи, Господь нашъ, / яко чудно Имя Твое по всей земли![7] Ублажаемъ: По Имени Твоему, Боже, тако и хвала Твоя / на концахъ земли.[8] Да разумеютъ языцы, / яко Имя Тебе – Господь[9] И да уповаютъ на Тя, / знающiе Имя Твое[10] Восхвалю Имя Бога моего с песнiю, / возвеличу Его во хваленiи.[11] Будетъ Имя Его благословенно во веки, / прежде солнца пребывает Имя Его.[12] Ублажаемъ: Людiе безумнiи / хулятъ Имя Твое.[13] Нищъ и убогъ / восхвалита Имя Твое.[14] Азъ Господь Богъ, / сiе есть Имя Мое.[15] Живу Азъ, / и присно живетъ Имя Мое.[16] Господь Богъ Саваофъ / Имя Ему.[17] Пойте Имени Его, / яко добро.[18] Хвалите Имя Господне, / хвалите раби Господа![19] Всякое дыханiе, / да хвалитъ Господа![20] Слава и ныне: Аллилуiа, аллилуiа, аллилуiа слава Тебе Боже (дважды) 3-й разъ Аллилуiа поется протяжно, и паки: Ублажаемъ: Седаленъ, гласъ 8: Ревность твоя отче Арсенiе о чистоте Веры Православныя, / недовольство возбудила Синода Россiйскiя Церкве, / и воспретивъ беседы твои народныя, / въ обличенiе пагубныя книги Фаррара, / и обличати ученыхъ фарраровцевъ; / Синодъ же дозволил еси книгу сiю имети настольною в домахъ христiанских, / тебя же, отче Арсение, яко ослушника осудилъ еси на Соловки. / Хвалимъ ревность твою отче Арсенiе, / не убоялся еси прещенiй Синодальныхъ, / не изменилъ еси Вере Православныя, / и смиренно последовалъ еси въ Соловки. / Темъ же молимъ Тя, отче Арсенiе: / укрепи насъ стояти до кончины нашея / за нашу святую Веру Православную. Слава и ныне: гласъ 4: «Исполни радости и веселiя всехъ, / чтущихъ святую икону Твою, Владычице, / да, светло днесь празднующе, / радостно Тя воспоемъ, и ЛЮБОВIЮ ИМЯ ТВОЕ ПРОСЛАВИМЪ, / яко Ты еси Едина отъ всехъ родовъ избранная, / Благословенная и Препрославленная»[21] Таже степенна, 1-й антифонъ 4-го гласа. От юности моея / мнози борютъ мя страсти / но Самъ мя заступи, / и спаси, Спасе мой. Ненавидящiи Сiона, посрамитеся отъ Господа, яко трава бо огнемъ будете изсохше. Слава Отцу и Сыну, / и Святому Духу. Святымъ Духомъ, / всяка душа живится, / и чистотою возвышается, / светлеется Тройческимъ единством Священнотайне. И ныне и присно, / и во веки вековъ, аминь. И паки: Святымъ Духомъ: Чтецъ: Прокименъ, гласъ 4: Честна предъ Господемъ смерть преподобныхъ Его. Ликъ: Честна предъ Господемъ смерть преподобныхъ Его. Чтецъ Стихъ: Яко похвала силы их Ты еси, / во благоволенiи Твоемъ вознесеся рогъ наш.[22] Ликъ: Честна пред Господемъ смерть преподобныхъ Его. Чтецъ: Честна предъ Господемъ, Ликъ: смерть преподобныхъ Его. Чтецъ: Всякое дыханiе да хвалитъ Господа. Ликъ: Всякое дыханiе да хвалитъ Господа. Чтецъ Стихъ: Хвалите Господа съ небесъ, хвалите Его въ вышнихъ. Ликъ: Всякое дыханiе да хвалитъ Господа. Чтецъ: Всякое дыханiе, Ликъ: да хвалитъ Господа. Евангелiе отъ Матфея, зач. 43. Чтецъ: Отъ Матфеа святаго Евангелiя чтенiе. Ликъ: Слава Тебе Господи, слава Тебе. Чтецъ: Рече Господь Своимъ ученикомъ: Вся Мне предана суть Отцемъ Моимъ: и никтоже знаетъ Сына, токмо Отецъ: ни Отца кто знаетъ, токмо Сынъ, и емуже аще волитъ Сынъ открыти. Прiидите ко Мне вси труждающiися и обремененнiи, и Азъ упокою вы. Возмите иго Мое на себе, и научитеся отъ Мене, яко кротокъ есмь и смиренъ сердцемъ: и обрящете покой душамъ вашимъ. Иго бо Мое благо и бремя Мое легко есть. Ликъ: Слава Тебе Господи, слава Тебе. И поетъ: Слава: Молитвами преподобнаго отца нашего Арсенiя, / Милостиве очисти / множество согрешенiй нашихъ И ныне: Молитвами Богородицы, Милостиве очисти / множество согрешенiй нашихъ Помилуй мя Боже, по велицей милости Твоей, и по множеству щедротъ Твоихъ, очисти беззаконiе мое. По 50-мъ псалме, стихира гласъ 4: Ублажаемъ Тя отче Арсенiе, / яко былъ еси намъ образъ кротости и смиренiя, / и ревности о чистоте Веры Православныя; / Царь бо Николай Вторый заступися за Тя, / и отменилъ еси осужденiе синодальное; / ты же яко призванъ былъ еси съ Афона / на служенiе Россiи миссiонерское, / для борьбы съ сектанствомъ; / и паки на Афонъ возвратитися восхотелъ еси, / желая окончити тамо и жизнь свою. / Радуйся, отче, преподобне, / яко исполнися твое желанiе. / Молися на небеси о спасенiи душъ нашихъ. Канонъ Богородице, какой хощеши. Таже канонъ Святаго, гласъ 6: Песнь 1. Iрмосъ: Яко по суху пешешествовавъ Израиль, / по бездне стопами, / гонителя фараона / видя потопляема, / Богу победную песнь / поимъ, вопiяше. Преподобне отче Арсенiе, моли Бога о насъ. Радостно последовалъ еси на Афонъ, отче Арсенiе, готовитися къ жизни вечней. Синодъ же, поручил тебе «образумити» тамо имяславцевъ и привести их къ имяборчеству. Ты же, отче въ неведенiи сущи распри афонстей братiи, возжелалъ еси исполнити порученiе Синода. Господь же чудомъ вразумилъ тя. Сего ради, воспеваем святую память твою, и молимся ти: Возрадовалися зело, имяборцы, о скорой победе имяборчества надъ Имяславiемъ, словомъ могучего миссiонера, прибывшу ти на Афонъ, и окружиша тя, Отче, плакались о сущей тамо ереси имяславiя, аки четверобожия. Господь же разрушилъ демонскую клевету на Имяславiе. Ты же, отче Арсенiе, принявъ на веру клевету и слезы начальниковъ обители Святаго Пантелеимона, обещалъ еси вразъ упразднити имяславiе, не уразумевъ, яко тое есть истинное Православiе, и не ведая клевету демонскую, акибы исповедники в ереси четверобожiя. Богородиченъ: «Яко звезда многосветлая, икона Твоя, Богородице Дево, благодатiю чудесъ насъ просвещаетъ и созываетъ днесь СЛАВИТИ И ВОСПЕВАТИ МНОГОПЕТОЕ ИМЯ ТВОЕ, еже любящимъ Тя рабомъ Твоимъ МVРО ЕСТЬ ИЗЛIЯННОЕ. О Госпоже Пречистая, молимъ Тя, и въ часъ кончины живота нашего не остави насъ Твоимъ заступленiемъ»[23] Песнь 3. Iрмосъ: Несть святъ, / якоже Ты, Господи Боже мой, / вознесый рогъ верныхъ Твоихъ, Блаже, / и утвердивый насъ на камени / исповеданiя Твоего. Первее, ты, отче Арсенiе, возгоревся ревностiю упразднити распрю между братiей монастыря, отвести отъ заблужденiя и привести имяславцев къ уразуменiю истины противной стороны. Господь же уготова ти Свое вразумленiе. Сего ради собравшейся братiи въ храме сказа поученiе о Слове Божiемъ, о Церкви и послушанiи духовнымъ начальникамъ. Но,Чудо Божiе еще впереди. Паки собравшейся братiи на Повечерiе, – по сказанiю iеромонаха Паисiя Афонского,[24] – сказалъ еси отче Арсение слово противное Имяславiю. И, се, сотворися знаменiе Божiе! Богородиченъ: «Услышавши иноцы Святыя Горы Афонскiя, яко святая икона Твоя Млекопитательница отъ Iерусалима къ нимъ приносится, о Мати Слова и Дево, и, радостiю славяще и поюще многопетое Твое Имя, потекоша во сретенiе ей».[25] Седаленъ: Не оставитъ Тя Господь, отче Арсенiе, обманутымъ быти имяборцами, но вразумитъ и наставитъ на путь Имяславiя, и вскоре соделаетъ тя полковедцемъ ополченiя имяславцевъ на Афоне. Слава и ныне: Богородиченъ: «Царство и Господство дар ова Тебе, Богородице Марiе, Сынъ Твой и Богъ, царствуеши бо съ Нимъ вечно и покрываеши люди, честною Его кровiю искупленныя, иже СЛАВЯТЪ МНОГОПЕТОЕ ИМЯ ТВОЕ и съ верою поклоняются чудотворному Твоему образу, Млекопитательнице, хваляще и превозносяще прославльшаго Тя Господа во веки».[26] Песнь 4. Iрмосъ: Христосъ моя сила, / Богъ и Господь, честная церковь / боголепно поетъ взывающи, / отъ смысла чиста / о Господе празднующи. Положилъ еси намеренiе, отче Арсенiе, воутрiе призвати имяславцевъ къ покаянiю «за измышленiе четвертой ипостаси», и съ почетомъ ввести на игуменское место отвергнутаго имяславцами игумена Iеронима имяборца, вместо игумена Давида имяславца, неведый клеветы начальниковъ имяборцевъ на истинныхъ исповедниковъ. Не выслушавъ словъ имяславцевъ, уповавшихъ на Имя Господне, ведомый подъ руки ликующими старцами-имяборцами въ келлiю на ночлегъ, оставилъ еси иноковъ-имяславцевъ скорбящихъ и плачущихъ, но промыслъ Божiй готовилъ тебе знаменiе для твоего вразумленiя. Явилъ еси ревность не по разуму, не выслушавъ сторону имяславцевъ, не по злому умыслу противу совести твоея, но бысть тако по воле Господа, къ вящшей славе Имени Божiя. Увидиши бо отче, въ грядущую нощь знаменiе на тебе собывшееся. Богородиченъ: «Возвыси рогъ благочестивыхъ и низложи варваровъ шатанiя, Богородительнице, необоримо спасающи сiе стадо Твое, в немже Великое Твое Имя и многославное верно величается.[27] Песнь 5. Iрмосъ: Божiим светомъ Твоимъ Блаже, / утреннюющих Ти души любовiю озари, молюся, / Тя ведети, слове Божiй, / истиннаго Бога, / от мрака греховнаго взывающа. Во утрiе, ликующе, старцы-имяборцы прiидоша, и не прочтоша: «молитвами святыхъ отецъ нашихъ…» постучаша въ дверь келiи твоея, отче Арсенiе, но ты не открылъ еси двери, трижды стучащимъ имяборцамъ. Недоумеваху начальницы имяборцы, яко трижды постучаша и не открылъ еси двери имъ, не случилось ли что съ тобою, отче Арсенiе? Ты же, отче Арсенiе, въ душевныхъ мукахъ провелъ нощь сiю и чудесно вразумленъ Богомъ къ Имяславiю, умысливъ не идти съ имяборцами понуждати имяславцевъ къ отреченiю от Имяславiя. Богородиченъ: «Дево Владычице Богородице, необоримая стено и твердое прибежище и теплое заступленiе отъ всякихъ напастей и скорбей верою призывающимъ ПРЕЧИСТОЕ ИМЯ ТВОЕ, избави мене, греховными бедами содержима и частыми нападанiи люте страждуща, да, свобожденъ, воспеваю Ти: благословенъ, Пречистая, Плодъ прижитiя Твоего».[28], [29] Песнь 6. Iрмосъ: Житейское море / воздвизаемое зря напастей бурею, / къ тихому пристанищу твоему притекъ, вопiю Ти: / возведи отъ тли животъ мой, / Многомилостиве. Иноки-имяславцы прiидоша уведати случившееся съ тобою отче Арсенiе, и прочитавъ у двери: «молитвами святых отец нашихъ…» абiе открылъ еси двери имъ, къ великой ихъ радости. И увидеша Тя, отче Арсенiе, въ слезахъ, прiемлющаго имяславцевъ съ радостiю и любовiю въ келiю свою, исполненного благодатныхъ чувствъ. И рече къ имяславцамъ плачущiй старецъ Арсенiй: «Я – съ вами! Я – съ вами! Я – съ вами! Не пойду къ имяборцамъ. Буду съ вами! О. великое чудо свершилось въ сiю нощь! Богородиченъ: «Предстательнице Святей Троице, волнующимся въ пучине житейскихъ страстей въ помощь скоро предстани и тихими благосердiя Твоего волнами, доведи въ блаженное пристанище, яко скорая Помощница всемъ, ИМЯ ТВОЕ СЛАВЯЩИМЪ»[30] Кондакъ, гласъ 8: Чудо чудесъ совершишася на тебе, отче Арсенiе, / во славу превечнаго Имени Божiя, / егда возгореся во святей Горе Афонстей ересь имяборческая, / тогда воздвиже Господь на защиту Имени Своего, / тебе, могучего и славнаго миссiонера, / дабы и самый последокъ дней своихъ посвятилъ еси, Отче, / на защиту истиннаго Православiя, его же сохранити и намъ, моли Христа Бога.
I к о с ъ. Не потерпелъ еси, отче Арсенiе, умолчати и не защищати Имя своего Владыки и Господа, но посвятилъ еси талантъ свой въ честь и славу Имени Господня; показуя примеръ исповедничества остатку верныхъ христiанъ на последокъ временъ антихристовыхъ – не молчати, но славити Имя Господа Вседержителя, которому слава и поклоненiе отъ всехъ разумныхъ тварей во веки вековъ. Песнь 7. Iрмосъ: Росодательну убо пещь / содела Ангелъ / преподобнымъ отрокомъ, / халдеи же опаляюще / веленiе Божiе мучителя увеща вопити: / благословенъ еси, Боже отецъ нашихъ. Поведалъ еси, отче Арсенiе, о себе, яко после Повечерiя придя въ келiю и ставъ на молитву, абiе отнялась у меня речь, и сталъ я безгласенъ, и умъ разсеянъ, и въ душе помраченiе, и ужасъ велiй объял мя. Плакалъ и рыдалъ я нощь сiю недоумевая, чемъ прогневалъ я Господа моего, и умной молитвой просилъ Его вразумить меня окаянного, дабы могъ покаяться отъ всего сердца Господу Богу моему. На рассвете мысль рече мне: открой священную Библiю и читай! Перекрестясь открылъ Библiю и взоръ мой палъ на слова пророчества: не ходи къ нимъ, не утешай ихъ плачущихъ. И слезы покаянные брызнули изъ очесъ моихъ градомъ… Богородиченъ: «Предстательнице Святей Троице, волнующимся въ пучине житейскихъ страстей въ помощь скоро предстани и тихими благосердiя Твоего волнами, доведи въ блаженное пристанище, яко скорая Помощница всемъ, ИМЯ ТВОЕ СЛАВЯЩИМЪ»[31] Песнь 8. Iрмосъ: Царя Небеснаго, / Егоже поютъ вои Ангельстiи, / хвалите и превезносите во вся веки. И открылася мне ясно неправота моя вчерашняя, яко не выслушалъ васъ имяславцевъ, и поверилъ имяборцамъ; егда же раскаялся въ семъ, абiе вернулась речь словесная, и прославилъ я Господа Бога моего за вразумленiе. Отцы мои дорогiе, теперь я навсегда съ вами, и слово мое будетъ только во славу Имени Божiя; соберитеся въ храме, я буду беседовать съ вами, я – вашъ, и вы – мои братья навеки! Придя въ храмъ, возшедъ на амвонъ, отецъ Арсенiй помолився предъ иконостасомъ, затемъ, ставъ лицемъ къ братiи, поклонился на три стороны прося у братiи прощенiя за свою вчерашнюю неправоту. Богородиченъ: На благодеяние человековъ Слово воплотитися изволи: дверь бо девства пройде Господь, и Богородицу показа. Темже зовемъ: Господа пойте дела, и превезносите Его во вся веки.[32] Хвалимъ, благословим, поклоняемся Господеви, поюще и превозносящее во вся веки. Катавасiя. И поемъ Честнейшую: Песнь 9. Iрмосъ: Воистину Богородицу Тя исповедуемъ, / спасеннiи Тобою, Дево чистая, / съ безплотными лики Тя величающе. Обливашася слезами радости, братiя, имяславцы, ликоваша, видевше обращенiе въ сiю нощь къ Имяславiю старца Арсенiя, чудомъ Божiимъ, за ихъ скорбь и молитвы, и радости ихъ не быша конца. Радовался и ты отче Арсенiе, чудомъ Божiимъ вразумленный, и просилъ братiю принять тебя въ число исповедниковъ и защитниковъ Славы Имени Божiя. Имяборцы же вознегодоваша на тя, отче Арсенiе, и на всехъ ликующихъ имяславцевъ, и начаша строити исповедникамъ новыя козни демонскiя. Богородиченъ: Идеже прославляется СВЯТОЕ ИМЯ ОБРАДОВАННЫЯ БОГОРОДИЦЫ, тамо всяческихъ благихъ источницы проливаются.[33] Катавасiя. Посем: Святъ Господь Богъ нашъ. (трижды) Светиленъ: Велiя милость Твоя Господи, совершися, и промыслъ Твой неисповедимый, яко послалъ еси на Афонъ новаго исповедника и защитника Славы Имени Твоего, укрепляти братiю въ подвиге исповедническомъ, на радость и утешенiе имяславцамъ; дивящеся мы, чудному промыслу Твоему, Господи, славимъ Великое и Пресвятое Имя Твое: Слава и ныне: Богородиченъ: По Бозе упованiе имуще на Тя, Пречистая Богородице, молимъ Ти ся: Рождшагося изъ Тебе умоли даровати миръ вселенней и велiю милость. И поемъ: Всякое дыханiе да хвалитъ Господа. Хвалите Господа съ небесъ, хвалите Его въ вышнихъ, Тебе подобаетъ песнь Богу. Хвалите Его вси Ангели Его, хвалите Его вся силы Его, Тебе подобаетъ песнь Богу. Чтецъ продолжаетъ (по часослову): Хвалите Его солнце и луна: и прочее. На хвалитехъ стихиры 4, гласъ 2: Ревностный имяславецъ, ты отче Арсенiе быв, / основалъ еси «Союзъ исповедниковъ Имени Божiя, / во имя Святаго Михаила Архангела», / перваго Небеснаго защитника Имени Святыя Троицы, / низложителя съ неба Денницы и клевреты его, / хулители Имени Божiя, / да хранимъ въ чистоте исконную Веру Православную, / несообщенiемъ въ молитвахъ съ имяборцами. Сподобилъ тя, Господь, отче Арсенiе, / видети судьбы мiра сего, / егда предстоялъ еси во Алтаре при Богослуженiи, / и поведалъ еси братiи своей:/ «гневъ Божiй грядетъ на Вселенную, / земля обольется кровiю». / Содержанiе же сего виденiя, / обещалъ еси братiи имяславцамъ, / по Повечерiи поведати. Соберитеся на зеленой лужайке, / поведалъ еси отче, Арсенiе, братiи, / азъ извещу вам бывшее мне виденiе. / И собрашася вси ждуще любимаго отца своего наставника, / послушати тайну о судьбе мiра сего, / днесь ему въ Алтаре откровенную; / и зело возрадовашася узревъ идущихъ / съ игуменомъ Давидомъ всечестнаго Арсенiя, беседующихъ; / и сташа, молча взирая другъ на друга, / лице же отца Арсенiя бледно зело; / и рекоша игуменъ Давид братiи, / яко не будетъ беседы, / умолкли бо уста отца Арсенiя. Неведомыми судьбами Божiими, / не успелъ тайновидецъ поведати братiи / всю тайну ему откровенную, / токмо поведа заглавiе виденiя: / «гневъ Божiй грядетъ на Вселенную, / земля обольется кровiю». / Отцу же Арсенiю жизнь продлилъ Господь / до Августа, года двадесять, тринадцатаго, / тихо и мирно скончася; / предъ кончиною же, отказася приняти имяборческое причастiе, / и сим явил еси братiи образецъ исповедничества. Слава: гласъ 6: Измученная избiенiемъ воинами братiя имяславцы, / идя въ изгнанiе / изъ родныхъ обителей Афона, / прощались съ безмолвнымъ, но въ памяти сущимъ, / дорогимъ старцемъ Арсенiемъ, / благословлялись имъ на изгнанiе, / лобызались съ нимъ со слезами, / прощаясь навсегда въ жизни земной, / горчайшее расставанiе сице бе, но и радостное, / ибо изгнанiе ихъ быша за Имя Господне, / яко Самъ Господь рекъ: / «и будете ненавидимы всеми Имени Моего ради, / претерпевый до конца, той спасется».[34] И ныне: Богородиченъ, гласъ 6: Прославимъ, вернiи, Обрадованную Богородицу, / во устехъ бо нашихъ имамы всегда / СВЯТОЕ И БЛАГОСЛОВЕННОЕ ИМЯ ЕЯ, / непрестанно прибегающе къ пречистей Ея и цельбоносней иконе: / тою бо обретаемъ на земли вся благая и полезная, / и сущихъ на воздусе отъ демоновъ запинанiй избавляемся, / яко Мати, рождшая всехъ Творца, / спасетъ отъ бедъ души наша. [1] Догматич. Богородиченъ 5-й песни канона службы преподобнвмъ. Минея Общая. [2] Лук. 1,49; Псал. 3,9. [3] Псал. 144,2; Великое славословiе. [4] Из молитвы 7-й на сон грядущимъ св. Iоанна Златоустаго. [5] Псал. 19,2. [6] Псал. 21,23. [7] Псал. 8,2,10. [8] Псал. 47,11. [9] Псал. 67,5. [10] Псал. 9,11. [11] Псал. 68,31. [12] Псал. 71,17. [13] Псал. 73,18. [14] Псал. 73,21. [15] Ис. 42,8. [16] Числ 14,21. [17] Амос 4,13. [18] Псал. 134,3. [19] Псал. 134,1. [20] Псал. 150,6. [21] 5 февр. Служ. Ик. Б.М. «Взыскан. Погибших».На Госп. воззв. Слава. [22] Псал 88,13,17; 1 Цар. 2,1 [23] 12 янв. Служ.в честь иконы Б.М. Млекопитательница. По 2-й каф. Сед.. [24] «Имяславiе». Т. 3. М. 2005. Ч. 1. Гл. 36. С. 116. [25] 12 янв. Служ.в честь иконы Б.М. Млекопитательница.Пес. 4. [26] Там же. Пес. 8 [27] Там же. Пес. 9 [28] Прижитiя – прiумноженiя, прiобретенiя, приращенiя [29] 12 янв. Служ.прп. Мартинiану Белоезерск. Пес. 7. [30] 10 февр. Служ.Прп. Прохору Печерск. На стиховне. [31] 10 февр. Служ.Прп. Прохору Печерск. На стиховне. [32] Служба св. ап. Матфею,16 ноября, песнь 8. Минея. [33] Служ. Казан. Ик.Б.М. Пес 6. 22 октяб.. [34] Мф. 10,22; Лук. 21,17; Ис. 66,5 | |
Просмотров: 205 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |