Приветствую Вас Гость!
Воскресенье, 2024-12-29, 9:32 AM
Главная | Регистрация | Вход | RSS

Меню сайта

Категории раздела

Имяславие [1]
Протиерей православный писатель Константин Борщ.
Имяславие 1 том [61]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 2 том [67]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 3 том [61]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 4 том [82]
Открыто к прочтению всем православным
Имеславие 5 том [66]
Открыто к прочтению всем православным
Имеславие 6 том [65]
Открыто к прочтению всем православным
Имеславие 7 том [70]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 8 том [61]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 9 том [117]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 10 том [92]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 11 том [94]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 12 том [103]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 13 том [104]
Открыто к прочтению всем православным
Имяславие 14 том [0]
Открыто к прочтению всем православным
Православный сборник статей [109]
автор Константин Борщ

Наш опрос

Православие - на сколько близки к нему
Всего ответов: 24

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Добро пожаловать

Поиск

1 - 14 том Имяславие

Главная » Файлы » Имяславие 12 том

страница 520 - 526
2018-08-05, 6:40 PM

Песнь 6.

Ирмос: Молитву пролiю ко Господу / и Тому возвещу печали моя, / яко золъ душа моя исполнися / и животъ мой аду приближися, / и молюся, яко Iона:/ отъ тли, Боже, возведи мя.

Прiиди и припади, глаголетъ Златоустый Iоаннъ, и исповеждься Пресвятому Его Имени. Вкуси и увеждь, яко благъ Господь; пой Имени Его, да усладится Его Пресвятое Имя, пресладкое яко добро Господа моего Iисуса, да уранена Имъ будетъ душа моя, да уязвлено будетъ мое сердце: да ничтоже имамъ любезнейшее во всемъ житiи моемъ паче Твоего Пресвятаго Имени. – Этимъ Именемъ и твое сердце уранено быша, отче Иларiоне; возлюбивъ Сiе Пресвятое Имя паче всего мiра, убежалъ еси въ пустыни горы и леса, да ничтоже разлучитъ тя съ возлюбленнымъ тобою Именемъ Сладчайшаго Iисуса.

Тобою, отче, Иларiоне, яко чрезъ сосудъ Своей благодати и орудiе Свое, Господь посла искушенiе на вселенную испытати именующихъ себя православными: како любятъ христiане достопокланяемое Великолепое Имя Господа Iисуса Христа, Егоже Имя на себе носятъ,[1] но восхулиша Его падшiй архангелъ Денница на небеси; а ныне на земли клевреты его из духовенства, монаховъ и мiрянъ хулятъ Имя Господне. Величаемъ твое, отче Иларiоне, Богоизбранничество послужити Божiю промыслу!

Ведая отъ Священнаго Писанiя, наипаче отъ Самого Господа чрезъ Пророковъ, Апостоловъ и Святыхъ Его, яко хула на Имя Бога величайшiй есть грехъ; посему, егда духовенство и Ангелъ церкви Россiйской-Синодъ восхулиша на весь мiръ Имя Господне, ты отче, содрогнулся еси отъ тяжкаго сего беззаконiя, и въ Дусе Святемъ предрекъ гневъ Божiй на Россiю и церковь россiйскую, и на мiръ сей, и близость конца его предсказалъ.

Богородиченъ: Ты Дверь Царя небесъ, и храмъ славы Его Дево Всепетая, отверзи намъ двери милосердiя, и введи ны молитвами Твоими въ жилища небесныя славы.

Кондакъ, гласъ 6

Дивный пустынникъ Христа ради, / водрузивый въ сердце своемъ Господа молитвою Iисусовой; / сего ради Богодухновенно рекъ: / въ Имени Божiемъ Самъ Господь, / Именемъ Своимъ Богъ испыталъ вселенную./ Мы же недостойнiи, молимъ тя Иларiоне: / твоимъ ходатайствомъ у престола Святыя Троицы / молися Господеви о насъ грешных, / да сподобимся непрестанной Iисусовой молитвы, / и до кончины нашея подвизатися / за Божество спасительного имени Iисуса Сладчайшаго,/ во еже спастися душамъ нашимъ.

I к о с ъ:

Имя Божiе есть Самъ Богъ, / Имя Богоматери Сама Богомати, / имя Ангела – Ангелъ, Святаго – Святый; / тако вещалъ еси Святый Iоанн Кронштадтскiй. / Веру сiю основанiемъ Iисусовой молитвы прiемъ, / и участь апостоловъ прiялъ еси Иларiоне; / отвергъ указъ синода хулити Имя Господне, / якоже и Апостоли презреша указ Синедрiона не славити Имя Iисуса, / за Него же до конца жизни ты отче въ гоненiи былъ еси / проповедуя Имени Божiя славу и Божество./ Благодаренiе Господу, даровавшаго ти ревность сiю, / мы радостно отче взываемъ ти: / Радуйся, крепкая скала веры Христовой; / Радуйся, велiй столпъ исповедничества! / Радуйся, любовь твою къ братьямъ по вере имевый, / и ныне молися ко Господу о насъ грешныхъ / устояти въ правомъ Веры исповеданiи / почитающимъ любовiю святую память твою.

Песнь 7.

Ирмосъ: Отроцы еврейстiи въ пещи / попраша пламень дерзновенно / и на росу огнь преложиша, вопiюще: / благословенъ еси Господи Боже, во веки.

Твое, отче, пророчество исполнися вскоре: Божiимъ попущенiемъ врагъ напалъ на Россiю, кровь полилась рекою, миллiоны соотечественниковъ погибоша; архiереи отреклись отъ Царя Помазанника Божiя, совершили Iудство противъ Дома Романовыхъ, продались жидовскому Правительству, признали его богоданнымъ. Боже праведный! Како громы и молнiи не поразиша изменниковъ?

Имяборные архiереи, новые Iуды, благодарный молебенъ служили Богу за сверженiе Царя Православнаго, жидовское же правительство благословили. Синодъ и Патрiархъ похулившiе Имя Божiе, навлекли наказанiе Божiе и Русь пала подъ иго антихриста; Гневъ Божiй постигъ имяборно-отступническую церковь, миллiоны духовнаго и мiрскаго чина убiены быша антихристомъ, порушены святыни. Тако исполнися предсказанiе Духоноснаго старца Иларiона – наказалъ Господь Россiю за похуленiе Всесвятейшаго Державнаго Имени Своего.

Нераскаянные за отступленiе отъ Имени Божiя имяборцы, поклонились антихристу, и принимают тайную печать его. Отъ него же избави, Боже, исповедниковъ и защитниковъ Славы Имени Твоего – имяславцевъ, молитвами святаго угодника Твоего, отца нашего Иларiона.

Что воздадим ти велiй исповедниче преподобне Иларiоне, / за твою святую проповедь Славы Имени Господня, за твои святые молитвы! Точiю во смиренiи и покаянiи воззовем: Iисуса Христа возлюбивый, за Имя Его пострадавый, посрамленiя и гоненiя претерпевый,[2] молися ко Господу, и намъ возлюбити Его всемъ сердцемъ, и аще будетъ на то воля Божiя и пострадати за Имя Его.

Богородиченъ: Осужденiя избави, Пресвятая Богоневесто, и лютыхъ прегрешенiй смиренную мою душу, и духовной смерти не попусти молитвами Твоими, и даруй оправданiе получити въ день испытанiя, еже получиша святыхъ собори: покаянiемъ очищена мя прежде конца покажи, и слезными излiянiи.

Песнь 8.

Ирмосъ: Седмерицею пещь / халдейскiй мучитель / Богочестивымъ неистовно разжже, / силою же лучшею спасены сiя видевъ, / Творцу и Избавителю вопiяше: / отроцы, благословите,/ священницы, воспойте,/ людiе, превозносите во вся веки.

Въ Имени Iисусъ Христосъ – весь Христосъ: / душа и тело Его соединенные съ Божествомъ.[3] / Сiе исповеданiе светильника Церкви / приснопамятнаго Iоанна Кронштадтскаго / полагалъ еси въ ученiе книги твоея «На горахъ Кавказа». / Помоги и намъ святче Иларiоне / твоими молитвами у Престола Святыя Троицы, / до конца жизни пребывати въ семъ исповеданiи, / и не блазнитися ковами имяборчества

Верую и исповедую, яко возстанетъ Самъ Всесвятейшiй Богъ гневомъ Своимъ за безчестiе и уничиженiе Своего Всесвятейшего Имени и «посрамятся вси являющiе злая рабомъ Его. Крепость ихъ сокрушится отъ великiя силы и да познаютъ, яко Онъ единъ есть Царь по всей Земли и Имя Его для верующихъ и любящихъ Его есть Самъ Онъ, ибо неотделимо Имя Его отъ Лица Его, – рекъ еси отче Иларiоне.[4]

Тако исполнися Слово Господне, карающее хулителей Имени Бога; всякiй бо хулитель Имени Божiя, долженъ умереть.[5] Сбылось и пророчество отца нашего Серафима Саровскаго о вероотступничестве русскихъ архiереевъ и духовныхъ лицъ отъ веры Православныя,[6] и твое, отче Иларiоне, исполнися пророчество о наказанiи Божiемъ на Россiю, похуленiя ради Имени Бога, духовенствомъ.

Егда пастыри отступаютъ отъ истины, имяборчество же есть идолопоклонство,[7] и есть утаенный атеизмъ,[8] – тогда Богъ не щадитъ Святыню прежде уже оскверненную отступнымъ духовенствомъ и народомъ и предаетъ ее врагамъ. Посему, похулившее Имя Божiе духовенство само повинно въ разоренiи и уничтожении Святынь, и они суть слуги дiавола иже суть орудiе наказанiя Божiя, за отступленiе духовенства отъ Православiя.

Яко о великомъ праведнице Богъ сотвори чудо, отче Иларiоне. Чрезъ годъ по кончине твоея притекъ отъ Синода архiерей въ пустынь удалити изъ подъ престола часовни мощи твоя, яко еретика имяславца. Егда же открыша гробъ, велiе чудо узреша: десная рука и сердце нетленныя источаша благодатное мvро облагоухавшее пустыньку. Окаянный же архiерей имяборец посрамися, тогда повеле захоронити мощи твоя у стены часовни. Сiе чудо бысть въ оправданiе Имяславiя, и посрамленiе имяборчества!.

Богородиченъ: Стена непобедимая намъ Христiаномъ еси, Богородице Дево: къ Тебе бо прибегающе невредими пребываемъ, и паки согрешающе, имамы Тя Молитвенницу. Темъ благодаряще вопiемъ Ти: Радуйся Благодатная, Господь съ Тобою.

Хвалимъ, благословимъ, поклоняемся Господеви, поюще и превозносяще во вся веки.

Катавасiя. И поемъ: Честнейшую.

Песнь 9.

Ирмосъ: Устрашися всякъ слухъ / неизреченна Божiя снисхожденiя, / яко Вышнiй волею сниде даже и до плоти, / отъ Девическаго чрева бывъ Человекъ, / темъ же Пречистую Богородицу, вернiи величаем.

Ангелы церкве архиереи не вняша увещанiю Духа Божiя: носиши бо имя, яко живые, но суть мертвы; вспомни, что ты принялъ, храни и покайся.[9] Вси прiяша Благодать Духа Святаго въ Крещенiи Именемъ Iисуса Христа.[10] Не защитиша же отъ Синода Имя Божiе, пораженные духомъ обольщенiя погибающихъ,[11] жестоковыйные архiереи имяборцы дерзко возсташа на благодатеподательное Имя Божiе,[12] и за сiе пали въ антимонархизмъ, советизмъ, и безбожный экуменизмъ.

Како громы и молнiи не поразиша васъ, страшнаго ради предъ Богомъ преступленiя вашего, о немъ же возрадовалися все силы демонскiя древнiе имяборцы? Злодеянiя вашего ради потряслась грознымъ трясенiемъ толща горы Афонскiя протестуя вашей хуле на Всесвятейшее Имя Господне. Тако вопияше Иларiоне святый Афонскимъ злочестивымъ имяборцамъ.

Неведущимъ твоего Отче Иларiоне места захороненiя, Господь чудесно указалъ место останковъ твоихъ, 86 лет пролежавшихъ въ мокроте и сохранившихся нетленными. Любящiе тя восхотеша погребсти ихъ въ склепъ и воздвигнути надъ ними часовню, вместо порушенной безбожниками. Прiими, отче Иларiоне, нашу любовь, и усердные труды, и молися о насъ грешныхъ ко Господу..

Дорогой батюшка Иларiонъ, не возгнушайся скудной нашей похвалы твоей святости, отъ любящего сердца приносимой тебе мною великимъ грешникомъ, любимому наставнику и молитвеннику. Якоже Господь прiялъ еси две лепты бедной вдовы, тако и ты Отче, прiими бедную похвалу сiю, приносимую тебе, дорогому отцу нашему. И сотвори предъ Господомъ твои обычные горячiе молитвы: да помилуетъ мя и проститъ тяжкiе грехи мои въ День Судный, да не пошлетъ мя во огнь геенскiй и не лишитъ Небеснаго Своего Царствiя. Аминь.

Богородиченъ: Рождшая Светъ всему мiру, просвети наша помышленiя, Пречистая Владычице, и неразумiя мглу далече отжени, едина Богоблаженная.

Катавасiя. И поемъ трижды: Святъ Господь Богъ нашъ.

Светиленъ.

Яко лучъ Небеснаго Света возсiялъ еси Иларiоне въ последняя времена в нощи греховней, во зле лежащему мiру,[13] отступившему отъ истинной веры и благочестiя, и вместо благодарности Господу Богу за вся благая, праведнымъ и нечестивымъ, – светитъ бо солнце Свое на злыя и добрыя,[14] – воздавшему, хуленiемъ Его Пресвятаго Имене. Ты же, отче святый, нетерпя нечестiя имяборческаго и общего безверiя, ревностно возглашалъ Славу и Божество Имени Творца мiровъ, призывалъ всехъ къ вере истинной, и къ покаянiю за оскорбленiе Имени Милосерднаго Владыки и Господа.

И поемъ: Всякое дыханiе да хвалитъ Господа. Хвалите Господа съ небесъ, хвалите Его въ вышнихъ, Тебе подобаетъ песнь Богу.

Хвалите Его вси Ангели Его, хвалите Его вся силы Его. Тебе подобаетъ песнь Богу.

Чтецъ продолжаетъ: Хвалите Его солнце и луна… и прочее

На хвалитехъ стихиръ 5, гласъ 6:

Железнымъ резцом написано въ книге судебъ Божiихъ / небывалое ваше преступленiе, / едва ли сможете загладить оное, / соблазнъ христiанскому роду безконеченъ: / безчестно, позорно и преступно прикоснулися / к Всесвятейшему Имени Высочайшаго Существа. / Кому припадаете, Имя Того Самаго обезчестили. / Глумитесь, ругайтесь, поносите: / се ваша година и область темная! / Прiидетъ время, увидите, что сотворили. / Тако ответилъ еси духовнику Афонскому[15] / въ глубокой скорби, отче Иларiоне, / предавшимъ сожженiю книгу твою / о молитве Iисусовой.

Боже нашъ Милостивый и Праведный во гневе! / Како небесные громы и молнiи / впрахъ не уничтожили гору Афонскую / за ересь, горшую треклятой ереси Арiевой! / Невозможно представить силы ослепленiя ума вашего, / ни меры отчужденiя сердца отъ жизни Божiей / воистину несчастныхъ монаховъ, / родившихъ ересь сатанинскую; / симъ своимъ богохульнымъ писанiемъ / взволновали и потрясли весь христiанскiй мiръ. / Ну если сiи отступники не веруютъ / въ присутствiе Сына Божiя въ Пресвятомъ Имени Его, / на что же объявлять сiе зловерiе всей Россiи; / на что покрывать позоромъ гору Афонскую? / на нюже яко несокрушимый столпъ правоверiя взирали; / на что вводить въ пагубу простодушный народъ?[16]

Отъ нестерпимыя болезни сердечныя, / крайнiя обиды и сожаленiя о васъ, / како по смерти предстаните / лицу Того, Его же Имя обезчестили? / Како смеете Имя сiе Превеличайшее призывати въ молитве своей, / егда предали его всесожженiю? / Самый адъ удивился и ужаснулся небывалому преступленiю вашему. / Возсiяетъ правда Имени Спасова, / пропадетъ ложь и безчестiе: / допуститъ ли Всеблаженный Богъ, / яко единственное Имя о Немъ же подобаетъ спастися намъ, / так безчестно было попрано и унижено! / Оно, же седитъ на Престоле Славы и поклоняется Ему всякое колено / небесныхъ и земныхъ и преисподнихъ.[17]

Прозревая тонкую и погибельную ересь имяборческую, / изшедшую отъ седовласаго Афона, / противъ древняго Имяславiя церковнаго, / еже есть Ангеловъ и человековъ купное прославленiе / Святейшаго Имени Творца своего, / преподобный Нилъ Мироточивый предсказалъ: / будетъ бо исходити из Афона тонкiй гласъ; / сiе бо тонкая и коварная ересь имяборческая. / Написано бо, яко самого антихриста на Афоне не будетъ, / будутъ его предтечи, еретики, / Афонъ погибнетъ, прежде пришествiя антихриста.[18]

Истину вещалъ Iоаннъ Златоустый: / лжеучители и лжеапостолы Антихриста, / вдохновляемые демонами, / обольстивъ своею проповедью, / уготовятъ народъ къ принятiю сына погибели.[19] / Архiереи и духовенство, похулившiе Имя Божiе, / отступники отъ истиннаго Православiя / суть предтечи Антихриста, / и влекутъ народъ въ безбожный экуменизмъ, / принуждая принимать предпечать антихриста. / Да избавитъ насъ Господь отъ поклоненiя ему, / твоими, Отче Иларiоне, святыми молитвами.

Слава: гласъ 2

Виделъ ли отче мытарства по кончине твоея? / вопросила тя ученица твоя въ сновиденiи. / Не видехъ мытарствъ, отвещалъ еси, / молитва Iисусова яко свеча шла предо мною, / и тако достигъ и поклонился я Господу, / седящему на Престоле Славы Своея. / Таже показавый ей места мученiй нераскаянныхъ грешниковъ. / О великiй молитвенниче Божiй угодниче, / молися, и намъ грешнымъ стяжати молитву Iисусову непрестанную, / и безбедно проити мытарства воздушныя по кончине нашея

И ныне: гласъ тойже.

Богородиченъ: Радуйся, Божiя палато, / Радуйся, горо осененная, / Радуйся, неопалимая купино, / Радуйся, престоле славы, / Радуйся, Божественная трапезо, / Радуйся, стамно всезлатая, / Радуйся свещнице всесветлый, / Радуйся, легкiй облаче, Девомати Марiе.

Славословiе великое.

Тропарь, гласъ 4:

Пустынный житель горняя мудрствуя, / непрестанно Имя Христово въ сердце нося, / сподобился единенiя сердечнаго съ Господомъ / молитвою Iисусовой, / юже преподалъ еси ученикомъ твоимъ, / любящимъ Iисуса Господа своего. / Темъ же, отче Иларiоне молимъ тя: / научи и насъ непрестанной молитве сей, / и молися ко Господу спастися душамъ нашимъ.

Слава и ныне: инъ Тропарь, гласъ 4:

Яко труба велегласная, / возвестившая близость Суднаго Дне,/ избраннымъ открывшая «тайну благочестiя» въ исповеданiи Имени Пресвятыя Троицы, / «тайну же беззаконiя» въ имяборчестве; / слуга Господень и ревнителю Славы Имени Божiя, / твоими, отче, Иларiоне, святыми молитвами ко Господу, / сохраняй насъ въ годину испытанiя живущихъ на земле, / вписаннымъ и неизглажденнымъ быти из книзи жизни вечныя,[20]/ славы ради Имени Iисуса Сладчайшаго, тобою проповеданнаго, / съ верою и любовiю почитающихъ тя.

Ектенiя: Помилуй насъ Боже: (или: Господи помилуй 12 разъ, и: Аминь).

Утверди Боже, святую православную веру, православныхъ христiанъ во векъ века. И: Часъ 1-й.

По молитве: «Христе Свете истинный» Взбранной Воеводе:

Слава, и ныне…Господи помилуй, трижды. Благослови: Молитвами святыхъ отецъ нашихъ, Господи Iисусе Христе Боже нашъ, помилуй насъ. Аминь.

Часы 3 и 6.

На часехъ тропари и кондаки пременяющи.

3-й часъ: Молитвами святыхъ отецъ нашихъ, Господи Iисусе Христе Боже нашъ, помилуй насъ. Аминь.,

Начало обычное.

Въ начале Литургiи и Изобразительной

полагается заздравная Ектенiя. Если безъ iерея, Господи помилуй 12 раз, и поминаются сущiи въ правой вере. О еретикахъ, или находящихся въ общенiи съ имеборной антицерковью и о неверующихъ, молиться не «спаси Господи и помилуй», а: вразуми, и обрати ихъ, Господи, къ правой вере и къ покаянiю.

Последованiе Изобразительныхъ:

Благослови душе моя Господа…

Слава: Хвали душе моя Господа…

И ныне: Единородный Сыне…

Блаженны. Во царствiи Твоемъ…

Блаженны отъ канона святаго на 6, песни 3-й и 6-й.

Слава:

Дивный пустынникъ Христа ради, / водрузивый въ сердце своемъ Господа молитвою Iисусовой; / сего ради Богодухновенно рекъ: / въ Имени Божiемъ Самъ Господь, / Именемъ Своимъ Богъ испыталъ вселенную. / Мы же недостойнiи, отче Иларiоне, молимъ тя: / твоимъ предстательствомъ у престола Святыя Троицы, / молися о насъ недостойных / сподобитися непрестанной Iисусовой молитвы, / и до кончины нашея подвизатися / за Божество спасительного Имени Iисуса Сладчайшаго, / во еже спастися душамъ нашимъ.

И ныне:

О Преблагословенная Дево Богородице, / Пресвятая Мати Господа! / Вонми гласу моленiя насъ грешныхъ и недостойныхъ рабъ Твоихъ: / взыщи души наша во грехахъ погибающiя, / но отъ любви нашея къ Тебе вопiющимъ: / настави насъ, заблуждающихся, на спасительный путь покаянiя, / да съ очищеннымъ сердцемъ славимъ и величаемъ Имя Господне / и Твое благодатное Имя Всепетая.

И поемъ: Прiидите поклонимся / и припадемъ ко Христу, / спаси ны, Сыне Божiй, / во святыхъ дивенъ сый поющiя Ти / аллилуiа, аллилуiа, аллилуiа.

Аще въ неделю, вместо: «во святыхъ дивенъ сый», поется: «воскресый изъ мертвыхъ поющiя Ти: аллилуiа». И тропари:

Имени Божiю. Тропарь, гласъ 4:

Сiя глаголетъ Богъ Вседержитель: / Азъ Господь Богъ, сiе Вечное Имя Мое[21].[22]/ Живу Азъ, и присно живетъ Имя Мое[23]/ И ныне заповедь сiя къ вамъ священницы: / аще не примете къ сердцу вашему / воздавати славу Имени Моему, / прокляну васъ и благословенiе ваше, / и уже проклинаю, / яко не хотите приложить къ тому сердца.[24]

инъ Тропарь, гласъ 4:

Вамъ, благоговеющимъ предъ Именемъ Моимъ, / глаголетъ Господь Вседержитель, / взойдетъ солнце правды и исцеленiе въ лучахъ его, / и выйдете и взыграете, яко тельцы отъ узъ разрешенiи: / попиратися имуть нечестивiи, / будутъ бо прахомъ под стопами вашими, / въ день, воньже Азъ сотворю.[25] / О боящихся же Бога и чтущихъ Имя Его / предъ лицемъ Его пишется памятная книга.[26].[27]

Сладчайшему Имени Iисусъ

Тропарь, гласъ 8:

С высоты принесеся Имя Твое Iисусе, Спасе нашъ, / на наше избавленiе во искупленiе рода человеческаго. / Отъ Твоего Имени Iисусе, трясется адъ. / Мы же призываемъ Имя Твое, Iисусе, / и симъ пресладким Именемъ даруй намъ спасенiе.[28]

Покрову Пресвятой Богородицы.

Тропарь, гласъ 4:

Днесь благовернiи людiе светло празднуемъ, / осеняеми Твоимъ Богомати пришествiемъ, / и къ Твоему взирающе пречистому Образу, / умильно глаголемъ: / покрый насъ честнымъ Твоимъ Покровомъ: / и избави насъ отъ всякаго зла, / молящи Сына Твоего Христа Бога нашего, / спасти души наша.

 

[1] Гал. 3,27; Быт. 48,16; Втор. 28,10; Ис. См. в гл. 63,64; Дан. 9,19; Свт. Тихонъ Воронежскiй: «Имя Христово на себе носишь, человече» Т. 14. С. 138; Св. Григорiй Богослов. Т. 1. С. 310;. Христiане носятъ Святейшее Имя Христа» Книга о приготовленiи къ смерти, iеромонаха Стефана Пермского. С. 17-26;. Св. муч. Iустинъ Философ. С. 320.

 

 

 

[2] По предсказанiю Господа: Мф. 18,22; 24,9; Мрк. 13,13; Лук. 21,12,17; 6,22;

[3] «Моя жизнь во Христе». Вып. 5. Изд. 2. СПб. 1893. С. 30.

[4] Из письма о.Иларiона новоафонскому духовнику iеромонаху Вуколу от 31.05.1914

[5] Лев. 24,16; Исх. 20,7;

[6] «Душеполезное чтенiе». 1912. Ч. 2 С. 242-243

[7] Философ-богослов Владимиръ Эрнъ: «Разборъ посланiя Святейшего Синода. 1917.

[8] Профессор Протоiер. С.Булгаковъ: «Философiя имени».Философъ А.Ф. Лосев: «Имя Божiе».

[9] Откр. 3,1

[10] 1 Кор. 6,11; Мф. 28,19

[11] 2 Фессал. 2,10

[12] Iоан. 14,13,14,26; 15,16; 16,23,24; 17,11; 1 Кор. 12,3;

[13] Iоан. 5,19

[14] Мф. 5,45

[15] Из письма старца Иларiона новоафонскому духовнику iеромонаху Агафодору отъ 31.05.1914

[16] Из письма о.Иларiона на св. Гору Афон духовнику iеромонаху Вуколу.

[17] Филипис. 2,9

[18] Брошюра: «Истина о истине». Изд. Краснодаръ. 2004. С.7. Слова прозорливого Зографскаго на Афоне столетнего старца Амвросiя

[19] Творенiя. Т. 2. С. 550. То же и в т. 8. Беседа о лжепророкахъ.

[20] Малах. 3,16-18; Откр. 3,5

[21] Ис. 42,8

[22] Исх. 3,15

[23] Числъ 14,21

[24] Мал. 2,1-2

[25] «Исцеленiе въ лучахъ» – благодатное исцеленiе въ грехахъ, объяснялъ Афонскiй исповедник схим. Георгiй (Макаровскiй. + 27.VIII.1964).

[26] то же самое сказано об исповдникахъ Имени Божiя и в Откр. 3,5

[27] Мал. 3,16 слав. и русск. Тексты.

[28] Из слова свт. Димитрiя Ростовского на Обрезанiе Господне. Четь-Минея, 1 января.

Категория: Имяславие 12 том | Добавил: borschks
Просмотров: 234 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0